مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به تحویل اجساد ۱۴ نفر از قربانیان حادثه سینا اطهر به خانواده‌هایشان، درباره اینکه چه تعداد از ۱۹ قربانی این حادثه جزو کادر کلینیک و چه تعداد مراجعان آن بوده‌اند، توضیح داد.

سینا اطهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران درباره اقدامات پزشکی قانونی استان تهران در مورد اجساد حادثه انفجار و حریق در کلینیک سینا اطهر اظهار کرد:‌ بامداد امروز اجساد تحویل پزشکی قانونی شد و از همان زمان اقدامات برای شناسایی، تعیین علت فوت و صدور جواز دفن انجام شد.

وی با بیان اینکه تمامی ۱۹ جسد ارجاعی به پزشکی قانونی شامل ۱۵ زن و ۴ مرد شناسایی و علت فوتشان مشخص شد، گفت: جواز دفن برای این افراد صادر و تاکنون اجساد ۱۴ نفر با دستور مقام قضایی به بستگان درجه اول آنان تحویل داده شده است. 

فروزش از خانواده ۵ قربانی دیگر نیز خواست که برای تحویل اجساد به پزشکی قانونی مراجعه کنند و گفت:‌ این موضوع به خانواده‌ها اطلاع داده شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در مورد اینکه آیا اجساد دیگری - علاوه بر ۱۹ نفر - به این مرکز ارجاع شده یا خیر، گفت: اجسادی که تحویل پزشکی قانونی شده همین ۱۹ نفر بود.

وی درباره میزان آسیب‌دیدگی اجساد نیز اظهار کرد: آسیب‌دیدگی‌ها طوری نبود که برای تشخیص نیاز به اقدامات تخصصی‌تر باشد و فرآیند شناسایی انجام شد.

به گفته فروزش، از ۱۹ فوتی این حادثه ۷ نفر پزشک شامل ۴ متخصص بیهوشی، یک متخصص جراحی پلاستیک، یک متخصص گوش و حلق و بینی و یک پزشک دیگر بودند. ۲ نفر هم پرستار کلینیک، ۴ نفر تکنسین اتاق عمل، یک نفر تکسنین رادیولوژی، ۲ نفر از کارکنان کلینیک و ۲ نفر هم از مراجعه‌کنندگان بودند. حرفه یک نفر هم تاکنون مشخص نشده است.

کد خبر 527300

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha