ویترین فروشگاه‌های لباس در طراحی فضاهای تجاری بسیار بااهمیت است. در طراحی چنین فضاهایی، قسمت‌هایی مثل ویترین اصلی و در ورودی و قسمت ورودی مغازه مهم‌تر از سایر قسمت‌هاست، چراکه جلوی دید مشتری و افراد در حال عبور است، به همین دلیل معمولا در طراحی آنها دقت و خلاقیت بیشتری صرف می‌شود.

ویترین لباس

به گزارش همشهری آنلاین، ویترین مغازه باید معرف محصولات موجود در فروشگاه باشد و در واقع هدف و ایده اصلی طراحی را شامل شود. تزئینات به‌کاررفته در فضای ویترین می‌توانند به شکل مستقیم محصولی را معرفی کنند یا با استفاده از یک مفهوم استعاری و به طور غیرمستقیم به محصول مورد نظر اشاره کنند.

ویترین مغازه لباس با طراحی نامناسب باعث می‌شود اجناس خوب در فروشگاه دیده نشوند و افراد را از محیط دور کند. طراحی متناسب با کاربری و نوع لباس و یا برند فروشگاه از نکات اولیه در طراحی محسوب می‌شود که اگر با تعادل بصری و ایده‌های نو و ترکیب رنگ‌های متناسب همراه شود می‌تواند بسیار تاثیرگذار و جذاب باشد.

یکی از موارد مهمی که مغازه‌های لباس و پوشاک برندهای معروف در طراحی ویترین رعایت می‌کنند، سادگی و نمایش محصولات به صورت تکی است و از شلوغی و سخت کردن انتخاب برای مراجعه‌کننده دوری می‌کنند. 

بیشتر بخوانید:

درخشش یک ایرانی در مسابقات مد پایدار امارات | تصاویر لباس‌های طراحی شده روپاک جمشیدی

۵ استایل لباس‌ پوشیدن که شما را خوشحال می‌کند

تصاویر | ابتکاری جالب در ساخت ماسک‌های چرمی از پوست بادمجان

در ادامه چند نمونه از ویترین (window display) برندهای معروف پوشاک را ببینید.

کد خبر 527260

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مد و زيبایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 1
    عاااالییی