رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج گفت: در صورت تأمین منابع مالی مناسب تا پایان سال شاهد راه‌اندازی بخشی از خط دو مترو خواهیم بود.

مترو کرج

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، علی‌اصغر صلواتی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه متروی کرج، استان البرز اظهار کرد: سیاست‌گذاری‌های خوب دنبال شده توسط شورا و شهرداری کرج موجب شد تا شاهد پیشرفت خوب این پروژه در یک سال و نیم گذشته باشیم.

وی ادامه داد: در بخشی از خط دو پروژه متروی کرج حدفاصل ۴۵ متری گل شهر تا چهارراه طالقانی پیشرفت فیزیکی کار در حال حاضر بیش از ۸۵ درصد است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج گفت: در صورت تأمین منابع مالی مناسب تا پایان سال جاری، شاهد راه‌اندازی این مقطع از خط دو پروژه خواهیم بود.

صلواتی در پاسخ به اینکه شتاب دادن به کار تکمیل این مقطع از متروی کرج تأثیری در کاهش کیفیت این مسیر نخواهد داشت، گفت: عملیات اجرایی در بخش‌های مختلف پروژه بامهارت کامل در حال انجام است، اکیپ‌هایی فعال در پروژه مترو از مهارت کافی برخوردار است.

وی گفت: برای تسریع در بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از مقطع نخست خط دو مترو تعداد اکیپ‌های عملیاتی در این پروژه بیشترمی شود و نیروها نیز در تعداد شیفت کاری بیشتری فعالیت خواهند کرد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج بیان کرد: به‌یقین با دقت نظر تیم مجموعه کنترل این پروژه، کیفیت کار به نحو مطلوب انجام خواهد شد.

صلواتی در خصوص اقداماتی که برای اجرا و تکمیل بخش نخست کار در حدفاصل ۴۵ متری گل شهر تا چهارراه طالقانی باقی‌مانده است، گفت: کارهای باقیمانده بیشتر خرید تجهیزات و نصب آن است.

وی در بخش دیگری بیان کرد: در گام نخست دو ایستگاه در ۴۵ متری گل شهر و چهارراه طالقانی به مرحله راه‌اندازی می‌رسد، بعد از دو ماه از زمان بهره‌برداری این دو ایستگاه، ایستگاه سه‌راه رجایی شهر وارد مدار می‌شود.

رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج تأکید کرد: همت و اراده ما بر این است تا ادامه این خط را به میدان شهید سلطانی برسانیم تا بخشی از مشکلاتی که در آن نقطه در بحث تردد شهروندان وجود دارد را رفع کنیم.

کد خبر 527253

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha