چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
۰ نفر

بهره‌برداری چهار طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار روز چهاشنبه ۱۱ تیر با حضور معاون وزیر صمت و رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان شهرک‌ها و صنایع کوچک ایران در استان اصفهان آغاز شد.

بهره‌برداری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: با بهره‌برداری این طرح‌ها ۱۱۵ نفر مشغول به کار شدند.

ایرج موفق اظهارداشت: این طرح‌ها همزمان با بزرگداشت دهم تیرماه روز صنعت و معدن توسط بخش خصوصی در شهرهای کمشچه،  نطنز ، کاشان و چادگان افتتاح شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان افزود: اولین واحد، شرکت تولیدکننده محصولات بسته‌بندی تا ۹ لایه، پوشش آلومینیومی بسته‌بندی مواد غذایی آرایشی بهداشتی و همچنین چاپ لمینیت و پاکت‌های بسته‌بندی که در شهرستان برخوار است که با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان زمینه اشتغال ۷۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

موفق، شرکتی که تولیدکننده لوله‌های کربنی ساده، لوله‌های درز فولادی با برش مستقیم و همچنین عملیات برشکاری را بعهده دارد و واقع در شهرک صنعتی امیرکبیر ۲ شهرستان کاشان است را دیگر واحد امروز برشمرد و گفت:  این شرکت با اعتبار یکصد میلیارد تومانی زمینه اشتغال مستقیم پنج نفر را فراهم کرده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان افتتاح دیگر شرکت تولیدکننده انواع تسمه‌های فلزی در شهرک صنعتی اوره نطنز را سومین واحد تولیدی امروز ذکر و اضافه کرد: این شرکت با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی زمینه اشتغال برای ۴۰ نفر را بصورت مستقیم ایجاد کرده است.

رییس سازمان صنعت معدن تجارت استان اصفهان از بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان شهرک‌ها و صنایع کوچک ایران در استان اصفهان از شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان‌های کاشان، نطنز، چادگان و خمینی شهر در روز چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد و گفت: نشست صنعتگران، معدن‌کاران و اعضای هیات مدیره شرکت‌های خدماتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بعداز ظهر امروز در اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی درباره برنامه‌های روز دوم سفر معاون وزیر صمت به استان اصفهان افزود: شرکت تعاونی الکترود صنعتی نگین سپاهان فردا ( پنجشنبه) در شهرستان چادگان، افتتاح خواهد شد.

موفق ادامه داد: دیدار با صنعتگران و گفت و گو با تولیدکنندگان و نشست مشترک با اعضای شرکت‌های خدماتی شهرک صنعتی چادگان از دیگر برنامه‌های معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در استان اصفهان است.

اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره برداری با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی صنعتی‌ترین استان کشور بشمار می‌آید.

سهم اصفهان در صنعت کشور را ۱۱ درصد، سرمایه گذاری ۱۰ درصد و اشتغال صنعتی هشت درصد و رتبه اصفهان در طرح‌های نیمه تمام صنعتی و تعداد معادن اول و از نظر ذخایر معدنی دوم است.

کد خبر 527239

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha