جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران به عنوان سخنگوی واحد برای اطلاع‌رسانی درباره حادثه انفجار کلینیک سینا اطهر تعیین شد.

جلال ملکی

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، در پی پیگیری همشهری آنلاین از دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک تهران و روابط عمومی این منطقه برای کسب جزئیات تصمیمات گرفته شده در سطح منطقه برای مواجهه با حادثه انفجار کلینیک سینا اطهر، عنوان شد که در سطح این منطقه شهرداری تهران مقرر شده است که سخنگوی واحد برای این اطلاع‌رسانی ایفای نقش کند.

کارشناسان مدیریت بحران در تدوین پروتکل‌های مدیریت بحران در سطوح مختلف ملی و شهری، بر اطلاع‌رسانی واحد و تعیین یک سخنگو برای گفتگو با رسانه‌ها تاکید می‌کنند. به زعم کارشناسان حوزه ارتباطات بحران، اطلاع‌رسانی‌های پراکنده باعث اختلال در روند اطلاع‌رسانی و مدیریت بحران می‌شود.

بر این اساس، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران به عنوان سخنگوی واحد در جریان مدیریت پس از حادثه انفجار کلینیک در شمال تهران تعیین شده است.

ریاست ستاد مدیریت بحران منطقه یک تهران بر عهده شهردار منطقه است. 

حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک سینای اطهر در خیابان شریعتی تهران به کشته شدن ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد.

این حادثه شامگاه سه‌شنبه رخ داد و کانال سازمان نظام پزشکی نیز اعلام کرد که بیش از نیمی از جان‌باختگان متعلق به پزشکان و کادر اتاق عمل است.

مهار این آتش‌سوزی با استفاده از تجهیزات جدید آتش‌نشانی از جمله نردبان‌های بلند و در سایه تجربه و ایثار آتش‌نشانان، حدود ۲ ساعت به طول انجامید و با وجود دو مورد انفجار در دقایق اولیه، از سرایت آتش به سایر ساختمان‌های منطقه جلوگیری شد.

کد خبر 527177
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha