رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: تحقیقات مفصلی در این جهت انجام داده‌ایم و پس از پایان تحقیقات، پرونده به دادگاه ارجاع داده می‌شود.

سقوط هواپيماي اوكرايني در تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان شمالی اظهار کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح برنامه اصلی خود را بر محور پیشگیری از وقوع جرم قرار داده است.

 وی ادامه داد: در جرایم سبک، پس از رسیدگی سعی می‌کنیم فرد را دوباره در نیروهای مسلح بکار گیری کنیم زیرا هدف ما اصلاح فرد است و نه حذف افراد.

بهرامی در خصوص آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: تحقیقات مفصلی در این پرونده انجام داده‌ایم و به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی دیه افراد را پرداخت خواهد کرد. هرچند هیچ چیز جای داغ افراد را نخواهد گرفت اما به زودی پس از پایان تحقیقات، پرونده به دادگاه ارجاع می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در خصوص حادثه ناوچه کنارک نیز گفت: دادسرای نظامی تهران با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده‌اند و پس از پایان رسیدگی، موضوع اطلاع‌رسانی می‌شود.

روز ۱۸ دی سال گذشته یک فروند هواپیمای بوئینگ مدل ۷۲۵ متعلق به کشور اوکراین، دقایقی بعد از پرواز، حوالی تهران (شهریار) با شلیک اشتباه موشک توسط پدافند هوایی سپاه ساقط شد و تمامی سرنشینان آن شامل ۱۷۶ نفر مسافر و خدمه پرواز کشته شدند.

کد خبر 526980

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha