رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان از افزایش ۲ سالن سینمایی به سینما آزادی بیجار و تبدیل آن به پردیس سینمایی خبر داد.

ساخت سينما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، امین مرادی در جریان بازدید از طرح توسعه سینما آزادی بیجار و حوزه هنری این شهرستان اظهارکرد: ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی در سراسر استان کردستان یکی از اولویت‌های اصلی حوزه هنری است، سینما آزادی بیجار در سال ۹۶ به صورت رسمی افتتاح شد و با توجه به استقبال بسیار خوب مردم، با حمایت یک مؤسسه فرهنگی طرح توسعه این زیرساخت مهم فرهنگی آغاز شده است.

وی به احداث ۲ سالن جدید سینمایی در سینما آزادی بیجار اشاره کرد و افزود: با ایجاد این دو سالن، سینما آزادی بیجار به پردیس سینمایی ارتقای پیدا کرده و می تواند خدمات بیشتری در بخش اکران فیلم های روز ارائه کند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: با پایان این طرح سینما آزادی بیجار با سه سالن سینمایی به ظرفیت‌های ۲۸۶ صندلی، ۳۶ صندلی و ۱۷ صندلی همزمان امکان پخش سه فیلم سینمایی در ژانرهای مختلف را خواهد داشت و ظرفیت صندلی سینمایی در بیجار به ۳۹۹ صندلی افزایش پیدا می‌کند.  

مرادی با بیان اینکه روند اجرای طرح توسعه سینما آزادی بیجار مناسب است و انتظار می‌رود که در مرداد ماه این دو سالن جدید افتتاح و مورد استفاده قرار گیرد، یادآور شد: سال ۹۹ باید تولید محوری در اولویت فعالیت‌های حوزه هنری شهرستان بیجار قرار گیرد و از تمامی ظرفیت‌های در اختیار برای رسیدن به این مهم استفاده کرد.

کد خبر 526950

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha