امیر قلعه‌نویی به روزهای پایانی حضورش در سپاهان نزدیک می‌شود این را می‌توان از فضایی که این روزها پیرامون باشگاه سپاهان وجود دارد کاملا حس کرد.

مجيدي

به گزارش همشهری آنلاین پیش از تعطیلی لیگ برتر شایعاتی در خصوص بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال مطرح شده بود. بعد از اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان هواداران باشگاه اصفهانی مواضع نسبتا تندی نسبت به تصمیم سرمربی‌شان گرفتند و خبرهایی در خصوص قطع همکاری با قلعه‌نویی در اصفهان شنیده می‌شد. همین ماجرا باعث شد بود تا از او به عنوان گزینه اصلی استقلال برای فصل بعد نام برده شود. 

دیروز هم در شبکه استانی اصفهان هم مجری و هم گزارشگر بازی تلویحا پایان همکاری سپاهان با قلعه نویی را اعلام کردند. گزارشگر بازی در اظهار نظری جالب توجه گفت: « به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی و سپاهان در پایان فصل برنامه‌ای برای یکدیگر ندارند.«

ماجرایی که البته پیش از این هم مدیران باشگاه اصفهانی آن را تایید کرده بودند. اگرچه آنها تصمیم‌گیری در خصوص امیر قلعه‌نویی را به پایان فصل ارجاع داده بودند اما همین اظهارنظر  یعنی آنها صرفا برای حفظ آرامش تیم صریحا از پایان همکاری با قلعه‌نویی خبر نمی‌دهند.

این در حالی است که امروز امیر قلعه‌نویی در مصاحبه با ایلنا در پاسخ به راه‌اندازی کمپین برای بازگشت او به استقلال اینطور پاسخ داده است: «من فضای مجازی را زیاد دنبال نمی‌کنم ولی اگر چنین چیزی وجود دارد از کسانی که لطف دارند ممنون هستم. من در حال حاضر تمام تمرکزم روی سپاهان و بازی‌های باقی مانده است و می‌خواهیم با بهترین شرایط ممکن در 3 جبهه‌ای که می‌جنگیم کار را به پایان برسانیم. من پیشنهاد تیم ملی را رد کردم چرا که می‌خواستم کارم را در سپاهان به پایان برسانم. امیدوارم در پایان فصل شرایط جوری رقم بخورد که شرمنده مردم اصفهان نشوم.»

اما در اصفهان تقریبا همه حتی خود امیر هم می‌داند که او به آخرین روزهای حضورش در این شهر نزدیک‌ می‌شود و با ادامه روند که استقلال با فرهاد مجیدی در پیش گرفته است هیچ بعید نیست با محدودیت مالی‌ای که استقلال به دلیل شکایات متعدد خارجی روبه‌رو است قلعه‌نویی دوباره به گزینه اول آبی‌ها تبدیل شود. هرچند در همه  این سال‌ها میزان رقم پرداختی به قلعه‌نویی بعضا از بسیاری از مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران هم بالاتر بوده است. اما بازگشت به استقلال آنقدر برای قلعه‌نویی جذابیت و اهمیت دارد که او  کمی از خواسته‌های مالی اش بکاهد.

باید منتظر ماند و دید سرنوشت استقلال و فرهاد مجیدی در ادامه فصل به کجا خواهد انجامید. عدم کسب سهمیه آسیا توسط مجیدی می‌تواند استارت نقل‌ و انتقالات روی نیمکت آبی‌ها را بزند! اتفاقی که حتی ممکن است پیش از پایان لیگ برتر بیفتد. با توجه به بازی‌های دشوار استقلال برابر تیم‌های مدعی مانند پدیده،سپاهان و تراکتور حالا  کسب سهمیه هم برای کادر فنی استقلال به هدفی سخت و نه چندان در دسترس تبدیل شده است.  آیا فرهاد و کادر فنی‌اش توانایی حفظ نیمکت این تیم را خواهند داشت یا پیش از پایان فصل این جایگاه به سایر مربیان مدعی از جمله امیر قلعه‌نویی تعارف زده خواهد شد.

کد خبر 526901

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha