چهل‌وپنج سال پیش در چنین ایامی حادثه‌ای عجیب، تیتر جالب صفحه حوادث مطبوعات شد: «آخرین ابتکار برای چشم‌چرانی». در این حادثه دو مرد مشهدی که برای دید زدن و چشم‌چرانی با شگردی عجیب وارد یک عروسی زنانه شده بودند، پس از لو رفتن، حسابی از زنان کتک خوردند و پا به فرار گذاشتند.

حوادث

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه شهروند، ماجرای این حادثه از این قرار بود که دو مرد بیکار در مشهد برای چشم‌چرانی و خوش‌گذرانی با لباس مبدل به قسمت زنانه یک مجلس عروسی رفتند. این دو مرد با استفاده از پوشش چادر وارد آن مجلس شدند و آرام و بی‌صدا در گوشه‌ای از سالن نشستند. همه چیز برای این دو چشم‌چران خوب پیش می‌رفت که ناگهان یکی از آنها چند سرفه پشت سر هم کرد.

صدای زمخت مردانه، میهمانان را مشکوک کرد. همه نگاه‌ها به سمت این دو مرد زن‌نما برگشت، اما سرفه‌ها بند نمی‌آمد. همین هم شد تا زنان به ماجرا شک کنند و با کشیدن چادر از سر آنها با دو مرد درشت اندام روبه‌رو شوند.

اما این پایان کار این دو چشم‌چران نبود. همه زنان مجلس با لنگه کفش‌های مجلسی به جان آنها افتادند و آن دو را کتک مفصلی زدند. دو مرد چشم‌چران با سر و صورت خون‌آلود پا به فرار گذاشتند و با وجود گزارش به پلیس، به‌جز دو کفش پاشنه‌بلند زنانه هیچ ردی از آنها به دست نیامد.

کد خبر 526789

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha