سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۷
۰ نفر

معامله گران در این هفته شاهد افزایش قیمت بیت کوین بودند تا این که قیمت این ارز دیجیتال در اواخر هفته دچار سقوط شد.

بيت كوئين

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصادنیوز و به نقل از دیکریپت، معامله‌گران در این هفته شاهد افزایش قیمت بیت کوین بودند تا این که قیمت این ارز دیجیتال در اواخر هفته دچار سقوط شد. طبق داده‌های سایت کوین مارکت، قیمت بیت کوین در روز ۲۸ ژوئن به ۹۰۵۴ دلار رسیده است.

بین کوین هفته گذشته را با قدرت و با قیمتی حدود ۹۳۰۰ دلار آغاز کرد. در عصر روز دوشنبه نیز با قیمت ۹۶۸۰ دلار به بالاترین قیمت خود در هفته ی گذشته رسید. اما این ارز دیجیتال دچار نوسان شد و افزایش قیمت هفتگی خود را از دست داد. شانس تاجران در روز چهارشنبه به پایان رسید، چرا که قیمت بیت کوین کاهش یافت. روند کاهش قیمت بیت کوین تا جایی پیش رفت که قیمت این ارز در صبح روز پنج شنبه به ۹۱۱۴ دلار رسید. قیمت بین کویت در روز پنج شنبه به ۹۳۲۰ دلار افزایش یافت اما با ادامه ی روند کاهشی در اواخر هفته، در روز یکشنبه به ۸۹۷۵ دلار رسید. این مقدار کمترین قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر است. 

این نوسانات بیانگر این است که بیت کوین در تلاش است از مرز افسانه ای ۱۰ هزار دلار عبور کند. این رقم برای معامله گران بسیار مهم است چرا که قیمت بیت کوین در ماه فوریه به ۱۰ هزار دلار رسیده بود. اما همگام با سقوط بازارهای جهانی در اواسط ماه مارس، قیمت بیت کوین نیز کاهش پیدا کرد. در حال حاضر، قیمت بیت کوین تا حد زیادی بهبود یافته است و حتی بارها از مرز ۱۰ هزار دلار عبور کرده است. اما عملکرد ضعیف بیت کوین در هفته ی گذشته نشان دهنده ی این است که بازار هنوز به وضعیت عادی بازنگشته است.

    

کد خبر 526761

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha