استاندار یزد گفت: نظارت‌های فنی و اجرای طرح مسکن ملی به گونه‌ای باشد که حاشیه‌های مسکن مهر تکرار نشود.

استاندار یزد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی طالبی در نشست شورای مسکن استان یزد افزود: با توجه به افزایش قابل توجه قیمت زمین و مسکن در ماه‌های اخیر، تاکید و توصیه‌های ویژه دولت برای پرداختن به موضوع مسکن، ظرفیت و فرصت مناسبی را فراهم کرده تا شورای مسکن با اختیارات موجود بتواند جدی‌تر در حوزه تامین مسکن مورد نیاز استان گام بردارد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های استان به صورت جدی و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود، مسائل مربوط به طرح اقدام ملی مسکن را پیگیری کنند تا استانی پیش‌رو در زمینه اجرای این طرح باشیم.

طالبی بیان کرد: علاوه بر جلساتی که در قالب شورای مسکن برگزار شده، جلساتی به منظور تامین مسکن اقشار مختلف جامعه از جمله کارگران، فرهنگیان، نیروهای مسلح و دیگر اقشار جامعه داشته‌ایم، با این حال لازم هست به صورت هفتگی جلسات حوزه مسکن استان برگزار شود تا بتوانیم جمع‌بندی مناسبی را از این جلسات در نشست شورای مسکن داشته باشیم.

استاندار یزد گفت: حداکثر همراهی را از شهرداری و نظام مهندسی ساختمان در اجرای طرح مسکن ملی انتظار داریم و به همین منظور باید مجوزها در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر شود.

وی اضافه کرد: مطمئنیم با اجرا شدن این طرح می‌توانیم شاهد تعدیل قیمت زمین و مسکن و افزایش امید در جامعه باشیم.

کد خبر 526727

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha