دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
۰ نفر

رئیس اتحادیه بازار موبایل استان اصفهان گفت: به دلیل نبود نظارت‌های کافی بر روند بازار ارز شاهد افزایش ۱۰ درصدی قیمت موبایل در مقایسه با دو هفته گذشته در بازار هستیم.

موبایل‌فروشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن میر شمشیری اظهارداشت: متاسفانه به خاطر نبود نظارت‌های کافی بر روند بازار ارز شاهد افزایش ۱۰ درصدی قیمت موبایل در مقایسه با دو هفته گذشته در بازار هستیم.
 
وی افزود: بازار ارز نقش به‌سزایی در ثبات یا رکود بازار موبایل استان اصفهان ایفا می‌کند و به خاطر صعود قیمت ارز شاهد ایجاد رکود در بازار موبایل استان اصفهان هستیم.

رئیس اتحادیه بازار موبایل استان اصفهان تاکید کرد: با توجه به اعمال برخی برنامه‌ها و سیاست‌های دولت برای کاهش قیمت ارز و ثبات به بازارهای اقتصادی در حال حاضر منتظر اقدام دولت در این‌باره هستیم.

شمشیری اضافه کرد: باتوجه به رکود حاکم بر بازارموبایل درحال حاضر میزان قدرت خرید مردم در این بازار در مقایسه با سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر قیمت انواع موبایل افزایش یک میلیون تومانی الی ۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومانی داشته است.

رئیس اتحادیه بازار موبایل استان اصفهان ادامه داد: در استان اصفهان بیش از صد واحد صنفی موبایل وجود دارد که بیش از هزار نفر به طور مستقیم در این واحدها مشغول کار هستند. متاسفانه آشفتگی بازار موبایل باعث شده تا بیش از ۱۰ تا ۱۵ درصد از این واحدهای صنفی دچار تعطیلی و صدهانفر هم بیکار شوند.

او تاکید کرد: باید توجه داشت که بیش از ۹۰ درصد از واحدهای صنفی استیجاری هستند و رکود این بازار باعث شده تا بسیاری از این واحدها دچار تعطیلی مطلق شوند.

کد خبر 526686

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha