خواننده نامدار بریتانیایی دو تصویر تازه از خود در دوران قرنطینه خانگی به اشتراک گذاشت و از هوادارانش خواست برای شنیدن خبری از آلبوم جدید او تا پایان شیوع کرونا منتظر بمانند.

ادل

به گزارش همشهری آنلاین، ادل که پیش‌تر از کاهش وزن شدید خود خبر داده بود، پس از مدت‌ها دوباره حساب کاربری‌اش را در اینستاگرام به‌روز کرد. به نظر می‌رسد این خواننده و آهنگساز ۳۲ ساله پس از ۴۴ کیلو کم کردن وزن از زندگی‌اش بیشتر لذت می‌برد و در دوران شیوع ویروس کرونا هم همچنان ماندن در خانه را به دیگر لذت‌ها و سرگرمی‌ها ترجیح می‌دهد.

عکس قدیمی ادل حدود ۱۲ میلیون لایک خورده و دو عکس تازه‌اش را بیش از چهار میلیون نفر پسندیده‌اند. او در پاسخ به کاربری که از زمان دقیق انتشار آلبوم یا کاری جدید از این خواننده و ستاره جوان پرسیده، گفته است: «البته که هنوز خبری نیست. کرونا هنوز به پایان نرسیده و من در قرنطینه هستم. ماسک بزنید و شکیبا باشید.»

ادل اوایل سال جاری میلادی در مراسم ازدواج یکی از دوستانش گفته بود سپتامبر ۲۰۲۰ یک آلبوم تازه روانه بازار می‌کند؛ وعده‌ای که به نظر می‌رسد به دلیل شیوع کرونا تا آینده نامعلوم به تعویق می‌افتد. او نخستین خواننده‌ای نیست که برنامه‌هایش قربانی کووید-۱۹ شده است؛ لیدی گاگا و سم اسمیث هم هنوز معلوم نیست آلبوم‌هایشان را چه زمانی منتشر می‌کنند.

کد خبر 526648

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha