مسعود شجاعی کاپیتان تراکتور در 36 سالگی پیشنهادی از فوتبال اروپا دریافت کرده که در نوع خود تعجب‌برانگیز است

كريمي

به گزارش همشهری آنلاین خبر بازگشت مسعود شجاعی به فوتبال اروپا در 36 سالگی شاید کمی عجیب به نظر برسد اما کاپیتان تراکتور یک بار دیگر با پیشنهاد پانیونیوس این کشور روبه رو  شده است.

در همین خصوص رادیو ورزش یونان گزارش داده «سران تیم پانیونیوس یونان علاقه‌مند هستند که مسعود شجاعی بازیکن ۳۶ ساله ایرانی را بار دیگر به خدمت بگیرند. این بازیکن که در حال حاضر در تیم تراکتور بازی می کند مورد توجه تیم پانیونیوس قرار دارد؛ جایی که او توانست بازی‌های خوبی ارائه دهد.

علاقه به مسعود شجاعی از زمانی شدت گرفت که میشالیس گریگوریو، سرمربی تیم پانیونیوس که یکی از افرادی بود که به رفتن شجاعی از تیمش پافشاری می کرد از این تیم کنار رفته است و اکنون با نظر مساعد مسئولان تیم یونانی به مسعود شجاعی می توان انتظار داشت که این بازیکن در پایان فصل بار دیگر راهی یونان شود.»

شجاعی در دو فصلی که در  این تیم یونانی حضور داشت نمایش موفقی از خود ارائه داد اما بعد از دو سال مجبور به ترک این تیم و حضور در آ.ا.ک یونان شد. بعد از حضور در آ.ا.ک و نیمکت نشینی در این تیم بود که اوتصمیم به بازگشت به لیگ برتر ایران گرفت. البته پیشنهاد وسوسه‌کننده زنوزی و تراکتور هم در این میان بی‌تاثیر نبود.

با این همه بازگشت مسعود به فوتبال اروپا می‌تواند در 36 سالگی می‌تواند به نوعی یک سورپرایز برای او محسوب شود. اتفاقی که پیش از این علی کریمی البته در سطحی بالاتر آن را تجربه کرد و در 32 سالگی  و بعد از اخراج از استیل آذین توسط آجرلو راهی شالکه شد تا به نوعی با اثبات دوباره توانایی‌های فنی خود، پاسخ رفتار مدیرعامل وقت تیم تحت مالکیت هدایتی را بدهد.

باید دید پیشنهاد پانیونیوس تا چه حد رنگ واقعیت به خود می‌گیرد کاپیتان تراکتور  بار دیگر تبریز را به مقصد یونان ترک خواهد کرد یا نه.

کد خبر 526646

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha