مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
۰ نفر

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمان بیان کرد: با رویکرد مثبت دولت سالانه از یک میلیون تا یک میلیون ۱۰۰ هزار مترمربع ساخت ساختمان در کرمان ثبت می‌شود و با توجه به اقدامات انجام شده، سال ۹۹ ساخت و ساز مسکن در استان صعودی خواهد شد.

مسکن - خانه - آپارتمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایرنا، علیرضا گلستانی افزود: قیمت مسکن در استان کرمان اکنون به تناسب رسیده و دلایل آن اقتصادی و قابل کنترل است. طرح اقدام ملی که دولت پیگیری می‌کند می‌تواند به تامین و تولید مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه و کنترل نرخ آن کمک کند.

وی ادامه داد: بیش از ۹۵ درصد واحدها در پروژه مسکن مهر تحویل مردم داده شده و طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای با جمعیت بالای ۱۵ هزار نفر در حال آغاز است که می‌تواند به قیمت‌گذاری و صاحب خانه‌شدن اقشار کم درآمد جامعه کمک کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: نشست شورای مسکن برای پیگیری پالایش ثبت‌نام‌شوندگان طرح اقدام ملی مسکن برگزار شد و افرادی می‌توانند متقاضی مسکن در این طرح باشند که از این تسهیلات استفاده نکرده باشند. این طرح می‌تواند به بهبود وضعیت مسکن کمک کند.

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) طرحی در قالب اقدام ملی مسکن و فعالیت‌های بنیاد مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر می‌تواند به اقشار کم درآمد جامعه کمک کند.

گلستانی افزود: عوارض ساختمانی برای ساختمان‌های بلندمرتبه افزایش ملموسی داشته اما ساختمان‌های یک تا ۲ طبقه افزایش نرخ چندانی نداشته است.

کد خبر 526638

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha