مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
۰ نفر

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمان بیان کرد: با رویکرد مثبت دولت سالانه از یک میلیون تا یک میلیون ۱۰۰ هزار مترمربع ساخت ساختمان در کرمان ثبت می‌شود و با توجه به اقدامات انجام شده، سال ۹۹ ساخت و ساز مسکن در استان صعودی خواهد شد.

مسکن - خانه - آپارتمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایرنا، علیرضا گلستانی افزود: قیمت مسکن در استان کرمان اکنون به تناسب رسیده و دلایل آن اقتصادی و قابل کنترل است. طرح اقدام ملی که دولت پیگیری می‌کند می‌تواند به تامین و تولید مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه و کنترل نرخ آن کمک کند.

وی ادامه داد: بیش از ۹۵ درصد واحدها در پروژه مسکن مهر تحویل مردم داده شده و طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای با جمعیت بالای ۱۵ هزار نفر در حال آغاز است که می‌تواند به قیمت‌گذاری و صاحب خانه‌شدن اقشار کم درآمد جامعه کمک کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: نشست شورای مسکن برای پیگیری پالایش ثبت‌نام‌شوندگان طرح اقدام ملی مسکن برگزار شد و افرادی می‌توانند متقاضی مسکن در این طرح باشند که از این تسهیلات استفاده نکرده باشند. این طرح می‌تواند به بهبود وضعیت مسکن کمک کند.

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) طرحی در قالب اقدام ملی مسکن و فعالیت‌های بنیاد مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر می‌تواند به اقشار کم درآمد جامعه کمک کند.

گلستانی افزود: عوارض ساختمانی برای ساختمان‌های بلندمرتبه افزایش ملموسی داشته اما ساختمان‌های یک تا ۲ طبقه افزایش نرخ چندانی نداشته است.

کد خبر 526638

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha