معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: قول‌های نوبخت در بحث تأمین ماشین‌آلات، اعتبارات راه‌ها، ساماندهی رودخانه‌ها، پل‌ها و… بعد از وقوع سیلاب عملی نشد.

سیلاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، گودرز امیری افزود: اجرای پروژه آزاد راه خرم‌آباد – اراک در قالب مشارکت عمومی و خصوصی است و اگر سهم دولت تخصیص پیدا کند قسمت خرم‌آباد - بروجرد تا شهریور ماه ۹۹ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: در سیلاب فروردین ماه خسارت‌های زیادی به لرستان وارد شد.

معاون عمرانی استانداری لرستان ادامه داد: در این رابطه اعتباراتی اختصاص پیدا کرد و کار شروع شده اما به دلیل اینکه نیمه تمام بود دوباره بخشی از آنها در سیلاب اسفندماه ۹۸ از بین رفت. دوباره کار در این رابطه شروع شده، اما اگر اعتبارات اختصاص پیدا نکند و این پروژه‌ها به نتیجه نرسد ممکن است این پروژه‌ها در آینده با وجود سرمایه گذاری‌هایی که صورت گرفته دچار آسیب شوند.

امیری خاطرنشان کرد: در سفری که نوبخت به استان داشتند قول‌های خوبی دادند اما این قول‌ها تحقق پیدا نکردند. این قول‌ها در بحث تأمین ماشین آلات، راه‌ها، ساماندهی رودخانه و پل‌ها و … بود که عملی نشدند.

بدهی ۱۰۰ میلیاردی در حوزه راه روستایی

وی در ادامه به ساختمان استانداری لرستان اشاره و عنوان کرد: قرار بود که ردیف اعتباری برای این ساختمان در نظر گرفته شود، اما به دلیل اینکه اشتباه ثبت شد ما نتوانستیم از این اعتبارات استفاده کنیم.

معاون عمرانی استانداری لرستان تاکید کرد: امیدواریم پیگیری‌ها در این رابطه در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به نتیجه برسد.

امیری به وضعیت راه‌های روستایی لرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در بخش پیمانکاری راه‌های روستایی بیشتر از ۱۰۰ میلیارد تومان بدهکار هستیم و هیچ اعتباری هم نداریم.

وی گفت: ۹ میلیارد تومان امسال در بخش آسفالت به ما پرداخت شد. دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی خاکی در لرستان داریم که زیرسازی شده و آماده آسفالت است، حدود دو هزار کیلومتر راه روستایی داریم که نیاز به راه شکافی، راهسازی و ابنیه فنی دارد.

کریدور غرب در خرم‌آباد قطع می‌شود

معاون عمرانی استانداری لرستان تصریح کرد: با این اعداد و ارقام ناچیز ما به جایی در حوزه راه روستایی نخواهیم رسید.

امیری افزود: کریدور غرب در خرم‌آباد قطع می‌شود. اجرای این کریدور به ماده ۲۳ نیاز دارد و این امر در قالب اصلاحیه عملی می‌شود. این کریدور که از ابتدای خرم‌آباد که وارد می‌شود باید به جنوب و غرب وصل شود.

کد خبر 526637

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha