مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: بر اساس داده‌های دستگاه‌های تردد شمار برخط این مرکز راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، براثر شیوع ویروس کرونا ترددها در محورهای ارتباطی این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد کاهش‌یافته است.

وضعیت راه‌ها

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سید حمیدرضا علم دوشنبه ۹ تیر افزود: بر اساس داده‌های دستگاه‌های تردد شمار برخط مرکز مدیریت اطلاعات

راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای در سه ماه نخست سال ۹۹ درمجموع ۲۴ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۱۲۰ تردد در محورهای ارتباطی استان بوشهر ثبت‌شده که با احتساب ۳۶ میلیون ۴۱۹ هزار ۱۲۰ تردد سه ماه سال ۹۸ کاهش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر اضافه کرد: براثر شیوع کرونا، اعمال محدودیت‌ها و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در فروردین امسال پنج میلیون و ۵۱۲ هزار و ۲۹ تردد در استان بوشهر ثبت‌شده که در مقایسه با ۱۳ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۱۲۰ تردد سال ۹۸ در این بازه زمانی ۵۸. ۳۵ درصد کاهش داشته است.

علم ادامه داد: این کاهش تردد در اردیبهشت‌ماه ۱۱. ۹۳ درصد ثبت‌شده و با کاهش تدریجی محدودیت‌ها در سفرهای برون‌شهری، در خرداد با افزایش نسبی ترددها روبرو بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: در خرداد امسال ۹ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۷۴۵ تردد در محورهای ارتباطی استان بوشهر ثبت‌شده که نسبت به ۱۰ میلیون و ۸۹۵ هزار و ۶۹۴ تردد سال ۹۸، ۱۴ درصد کاهش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در دوره یادشده محور خروجی بوشهر (بوشهر– چغادک) با ثبت یک‌میلیون و ۹۱۳ هزار و ۵۲ تردد درمیان محورهای ارتباطی استان شاهد بیشترین تردد و محور گناوه به سیاه مکان با ثبت ۷۳ هزار و ۲۰۳ تردد شاهد کمترین تردد بوده است.

وی بیان کرد: برگشت همین محور (چغادک –بوشهر) نیز با ثبت یک‌میلیون و ۷۸۰ هزار و ۴۴۷ تردد دومین محور پرتردد استان در سه ماه نخست ۹۹ است که این مؤید فراوانی و ثبت بیشتر تردد به مرکز استان نسبت به سایر شهرها است.

علم گفت: در سه ماه نخست ۹۹ یک‌میلیون و ۳۲۲ هزار و ۶۱ تردد ورودی به استان بوشهر و یک‌میلیون و ۵۸۲ هزار و ۵۳ تردد به خارج از استان ثبت‌شده که بیشترین تردد ورودی مربوط به محور کازرون – برازجان (کنارتخته به دالکی) با ۴۱۳ هزار و ۹۶۳ تردد و بیشترین تردد خروجی نیز مربوط به همین محور با ثبت ۴۲۷ هزار و ۶۶۸ تردد بوده است.

وی اضافه کرد: محور سیاه مکان به گناوه با ثبت ۷۷ هزار و ۲۳۰ تردد ورودی و برگشت همین محور با ثبت ۷۳ هزار و ۲۰۳ تردد خروجی شاهد ثبت کمترین آمار تردد ورودی و خروجی استان در سه ماه ۹۹ ‌است.

کد خبر 526633

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha