مدیرعامل فرودگاه پیام گفت: سالانه بیش از ۲هزار نفر در فرودگاه پیام آموزش هوانوردی می‌بینند، این فرودگاه یکی از تخصصی‌ترین مجموعه‌ها در آموزش خلبانی کشور است.

پیام

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، نادر ثناگو مطلق بیان کرد: با توجه به راه‌اندازی خط پروازی کرج-مشهد و کرج-اهواز در حال حاضر برای خرید بلیت از این فرودگاه تخفیفات خوبی شامل مسافران می‌شود و به‌ویژه خانواده شهدا و ایثارگران می‌توانند از شرایط ایجادشده به‌خوبی استفاده کنند.
وی اضافه‌کرد: پروازهای مسافری در این فرودگاه مجدد راه‌اندازی می‌شود و با تأسیس یک ترمینال مجهز بخش مسافری، پرواز از این فرودگاه به اهواز، کیش و مشهد راه‌اندازی شده است.

ثناگو مطلق اظهارکرد: روزهای شنبه و چهارشنبه پرواز از این فرودگاه به سمت اهواز انجام می‌شود، از سه‌شنبه ۱۰ تیر هم پرواز به سمت مشهد برقرار می‌شود و وضعیت پرواز کیش هم امیدواریم تا دو روز آینده تعیین تکلیف نهایی شود.

این مسئول در پاسخ به اینکه آیا این پروازها به‌طور مستمر خواهد بود و همچون گذشته متوقف نخواهد شد، گفت: در حال حاضر با شیوع ویروس کرونا نه‌تنها البرز بلکه همه استان‌های کشور در شرایط خاصی قرار دارند و فرودگاه‌ها هم به‌نوعی مبدأ و مقصد مردم و فضایی برای تجمعات هستند.

ثناگو مطلق توضیح داد: اقدامات پیشگیرانه، غربالگری مسافران و ضدعفونی ترمینال این فرودگاه به‌طور مستمر در حال انجام است و پروتکل‌های بهداشتی به‌خوبی در این مجموعه رعایت می‌شود.

وی اضافه کرد: البته افزایش تعداد پروازها و مستمر بودن آنها به فاکتور استقبال مردم هم‌بستگی دارد و در این خصوص از رسانه‌ها درخواست می‌شود نسبت به معرفی این فرودگاه اقدام کنند.

مدیرعامل فرودگاه پیام ادامه داد: در حال حاضر برای خرید بلیت از فرودگاه پیام تخفیفات خوبی شامل مسافران می‌شود و به‌ویژه خانواده شهدا و ایثارگران می‌توانند از شرایط ایجادشده به‌خوبی استفاده کنند.

کد خبر 526622

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha