مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
۰ نفر

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان تهران اعلام کرد: ۱۱۶ بیمار و فوتی تحت پوشش این نهاد به کرونا از هزینه درمان و کمک‌های معیشتی کمیته امداد بهره‌مند شدند.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدهادی سیف اظهار کرد: ۱۱۶مددجو مبتلا به کرونا نیز ۱۰۵ نفر بهبود یافته و ۱۱ نفر فوت کردند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد برای رفاه حال خانواده‌های متوفی ۱۰ میلیون تومان تسهیلات نقدی به خانواده‌های آنان پرداخت کرد.

معاون سلامت کمیته امداد تاکید کرد: همچنین  ۱۰۵ مددجوی بهبود یافته کرونا نیز برابر با میزان هزینه درمان از تسهیلات این نهاد بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران تاکید کرد: در سه ماه نخست سال ۹۹ نیز ۶ هزار و ۴۱۵ سرپرست خانوار از سرفصل درمان بهره مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۹۳۵ کودک زیرپوشش کمیته امداد سه ماهه نخست سال ۹۹ که از سوءتغذیه رنج می‌بردند نیز از سبد پروتئینی بهره‌مند شدند.

سیف ادامه داد: ۸۹ هزار و ۴۰۰ مددجو از فرانشیز درمان بیمارستان‌های دولتی استفاده کردند که میزان درمان برای این بیماران تحت پوشش ۵۰۰ میلیون تومان بود که توسط این مراکز دولتی درمانی پرداخت شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران ادامه داد: همچنین در سه ماه نخست سال ۹۹یک‌هزار و ۲۵۰ مددجو صعب‌العلاج از تامین تجهیزات، ۱۱۶ نفر از شاخص ارتقای بهداشتی، ۷۵ مددجو سایر استان‌ها از هزینه درمان بیمارستانی و  ۲۹ بیمار خاص از هزینه درمان بهره‌مند شدند.

کمیته امداد استان تهران ۷۴ هزار خانوار را زیرپوشش دارد.

کد خبر 526618

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha