معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، ۲۹۷۴ حلقه لاستیک بین ناوگان جاده‌ای با ارز دولتی وارد استان و به رانندگان تحویل داده شده است.

لاستیک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد حسنی اظهار کرد: از آغاز اجرای این طرح (سال ۹۷) بیش از ۲۵ هزار حلقه لاستیک توسط مالکان ناوگان جذب و خریداری شده است.

وی در خصوص نوع لاستیک‌های ‌توزیعی اظهار کرد: لاستیک‌های ‌تخصیصی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه و در شبکه توزیع قرار داده می‌شود از ۲ نوع خارجی و ایرانی است که نوع خارجی آن به بهای ارز دولتی و لاستیک‌های ‌ایرانی نیز بر اساس نرخ مصوب در اختیار مالکان ناوگان جاده‌ای قرار می‌گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: متناسب با تعداد لاستیک‌های ‌تخصیصی به استان، انجمن صنفی رانندگان برای صدور حواله دریافت لاستیک (هر دستگاه ناوگان، ۲ حلقه) برای آن دسته از مالکانی که شرایط مندرج در آیین‌نامه را احراز کرده باشند، اقدام می‌کند.

حسنی شرایط دریافت حواله را شامل داشتن کارت هوشمند، پلاک استانی و پیمایش مکفی ناوگان دانست و گفت: از نکات برجسته برای توزیع عادلانه لاستیک‌ها اولویت‌بندی بر اساس پیمایش ناوگان است.

حدود ۷ هزار نفر راننده در بخش حمل و نقل بار و مسافر در استان ایلام مشغول فعالیت هستند.

کد خبر 526606

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha