مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
۰ نفر

معاون سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اعلام کرد: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در این استان، سالن‌های سینما تا اطلاع ثانوی باز نخواهد شد.

سینما تعطیل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدحسین زندویان دوشنبه ۹ تیر گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اکران فیلم در سینماهای کشور از یکم تیرماه از سر گرفته شد اما با توجه به وضعیت قرمز بوشهر درزمینهٔ شیوع کرونا با هماهنگی ستاد استانی مقابله با این بیماری تصمیم گرفته شد سینماهای استان تا خارج شدن استان از وضعیت قرمز و هشدار همچنان تعطیل باشند.

وی افزود: استان بوشهر ۱۰ سینما با ظرفیت سه هزار و ۵۰۴ صندلی دارد که تا پیش از شیوع کرونا هشت سینما با ظرفیت ۹۹۰ صندلی در شهرهای برازجان، بوشهر، جم و خارگ فعال بود.

معاون سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: سال گذشته در سینماهای استان بوشهر ۷۷ فیلم اکران شد و این میزان بسته به فیلم‌های تولیدشده در هرسال متغیر است.

زندویان عنوان کرد: میزان فروش بلیت در سینماهای استان بوشهر در سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود و پرفروش‌ترین فیلم‌ها به ترتیب تگزاس ۲ با ۲۱ هزار نفر بیننده، مطرب ۱۵ هزار نفر و متری شش و نیم ۱۲ هزار ۵۰۰ تماشاچی و پس‌ازآن فیلم‌های شبی که ماه کامل شد و رحمان ۱۴۰۰ بود.

وی گفت: در جلسات آینده ستاد استانی مقابله با کرونا درباره ادامه فعالیت سینما، تئاتر و اماکن فرهنگی استان تصمیم‌گیری خواهد شد.

کد خبر 526550

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بوشهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha