دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
۰ نفر

مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان گفت: در استان اصفهان حدود سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی توسط انبوه‌سازان ساخته شده است.

مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین خانی اظهار کرد: در استان اصفهان حدود سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی توسط انبوه‌سازان ساخته شده است.

وی اظهارکرد: قرار است چهار هزار واحد مسکونی ویژه افراد کم‌درآمد ساکنان شهری و روستایی ساخته شود و برای هر واحد ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض اختصاص یافته است تا متقاضیان بتوانند واحدهای خود را تکمیل کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی استان اصفهان مقاوم‌سازی شده‌اند و در ۳۷ شهر استان زمین مورد نیاز برای ساخت واحدهای مسکونی توسط بنیاد مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی تأمین شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در روستاهای شهرستان کاشان وجود دارد و از این تعداد سه هزار و ۸۰۰ واحد مقاوم‌سازی شده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا حدود پنج سال آینده این رقم به حدود هشت هزار و ۵۰۰ واحد می‌رسد.

خانی از اختصاص وام ۴۰۰ میلیون ریالی به هر واحد روستایی با کارمزد پنج درصد خبر داد و یادآور شد: در سال ۹۹ هم در مجموع بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبارات با کارمزد پنج درصد برای مقاوم‌سازی منازل مسکونی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 526549

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha