معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان از راه‌اندازی مرکز آموزشی تخصصی کوتاه مدت در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

دوره‌های تخصصی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، میر مسلم رهبر هاشمی اظهار کرد: توسعه مراکز آموزشی تخصصی کوتاه‌مدت با تکیه بر توسعه آموزش‌های کاربردی و مهارتی برای دستیابی به برنامه‌های توسعه ششم جهاد دانشگاهی جزو رسالت‌های معاونت‌های آموزشی در حوزه آموزش کوتاه‌مدت است.

وی تصریح کرد: در این راستا معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان با تکیه بر توسعه آموزش‌های آزاد در سال ۱۳۹۸، زمینه تخصیص ساختمان ملکی برای مرکز آموزش کوتاه‌مدت شماره ۳ در شهرستان بندرانزلی را فراهم آورده است و موافقت اصولی با درخواست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان مبنی بر راه‌اندازی مرکز آموزشی تخصصی کوتاه‌مدت در تیرماه سال ۹۹ انجام شده است.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان ادامه داد: معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با بهره‌مندی از تجربیات ارزشمند، کادر آموزشی مجرب و با به‌کارگیری تکنولوژی روز در زمینه آموزش‌های کوتاه‌مدت فعالیت‌های گسترده و چشمگیری داشته است.

هاشمی افزود: این معاونت با مطالعه و بررسی دقیق نیازهای آموزشی اقشار مختلف جامعه، اعم از دانشجویان، فارغ التحصیلان و همچنین کارکنان نهادهای دولتی و غیردولتی، اقدام به طراحی و اجرای دوره‌های تخصصی در گروه‌های مختلف کرده است.

وی افزود: این گروه‌ها شامل فنی و مهندسی، علوم کامپیوتر، زبان‌های خارجی، علوم پزشکی، علوم انسانی و مدیریت، کشاورزی و منابع طبیعی، فرهنگ و هنر همت گماشته است تا بخشی از نیازهای آموزش تخصصی را در استان برطرف کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان سالانه با آموزش بیش از هزاران نفر از فراگیران دولتی و آزاد مشتاق، سهم کوچکی در ارتقای کیفیت خدمات رسانی به جامعه داشته است.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، آموزش‌های کوتاه‌مدت را نوعی از آموزش‌های مهارتی و تخصصی مورد نیاز یک شغل خاص در سطح آموزش عالی عنوان کرد.

وی اظهار کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت در شهرستان بندرانزلی شرایط برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت در این شهرستان بهبود پیدا کند.

کد خبر 526548

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha