دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
۰ نفر

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی گفت: این استان برای ارائه خدمات قضایی با کمبود قاضی مواجه است.

دادگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، یکشنبه نهم تیرماه در آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان مانه وسملقان افزود: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحول در نظام قضایی، خوشبختانه در ۲ سال اخیر اقدامات بسیار مهمی در این حوزه انجام شده و با مفسدان برخوردهای قاطعی انجام شده است.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون در هیچ دوره‌ای قوه قضاییه در مبارزه با فساد همچون دوره کنونی درخشان عمل نکرده است و این روند با قدرت تمام ادامه خواهد داشت.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی اظهار کرد: مبارزه با مفسدان از مهم‌ترین مطالبات مردم است و بزرگترین حامی و پشتیبان قوه قضاییه در برخورد با فساد مردم هستند.

جعفری عنوان کرد: قوه قضاییه در راستای احقاق حقوق مردم و مبارزه با فساد با کسی تعارف نداشته و با قدرت عمل می‌کند و یقینا مبارزه با فساد و مفسدان رضایت مردم را در پی خواهد داشت که این مهم‌ترین سرمایه اجتماعی برای نظام است.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم، دستگاه قضا در شهرستان‌ها و استان در کنار مسئولان اجرایی است و به کمک آنها خواهد آمد تا روند خدمت رسانی به مردم تسریع شود.

در این نشست با قدردانی از خدمات ایزانلو، دادستان سابق مانه و سملقان، فیروز جاهی به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی شد.

مرکز شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع است.

کد خبر 526531

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha