سرمربی سپاهان می گوید همچنان برای او سلامتی و مسائل اقتصادی مردم اولویت دارد و شرایط را برای برگزاری مسابقات فوتبال مناسب نمی داند.

قلعه نویی

به گزارش همشهری آنلاین ، امیرقلعه نویی  در نشست خبری پیش از دیدار با گل گهر سیرجان گفت:  کل دنیا و کل ایران و فوتبال ایران درگیر این مسائل بود و نشستند با پروتکل هایی که تدوین کردند یک سری تمرینات را در چند مرحله آغاز کردند و سپاهان هم  هم بر همان اساس تمرینات را آغاز کردیم. چند مشکل داشتیم؛ یکی دو بازیکن ما کرونا گرفتند هنوز هم در تمرینات ما نیستند، یکی دو بازیکن مثل کی‌روش استنلی دیر اضافه شدند و یکی دو مصدوم هم داریم که از نظر روحی در شرایط خوبی نیستند. وقتی شما از نظر روحی شرایط خوبی نداشته باشی از نظر فنی و جسمانی هم شرایط خوبی نخواهی داشت. ما تمرینات را شروع کردیم و وضعیت تیمی ما خوب است اما به هر حال بعد از 100 روز بخواهی مسابقه بدهی، احتیاج به زمان داری. در مسابقات دوستانه تیم شرایط خوبی داشت اما ایده آل نبود. هم 100 روز از مسابقات دور بودیم و هم ترس در وجود همه هست.

 قلعه نویی در رابطه با شرایط استنلی کی روش گفت: استنلی کی روش در اردو حضوردارد. شرایط خوبی دارد ولی صد در صد آماده نیست. باید ارزیابی کنیم تا ببینیم چقدر می توانیم از او استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان در رابطه با دیدگاهش درباره شروع دوباره لیگ برتر فوتبال ایران افزود: به هر حال باشگاه در این رابطه چند بار موضع گیری کرده است. من هم چند بار صحبت کردم و موضع خود بنده سلامت جامعه و دغدغه های اقتصادی مردم به خصوص قشر آسیب پذیر بود و گفته بودم که فوتبال نمی تواند در این شرایط اولویت یک باشد. حالا با توجه به اینکه مقامات بالایی تصمیم گرفته اند و منشا این تصمیم از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هم بالاتر بوده است، مجبور به تمکین هستیم. از همه عزیزان می خواهیم که موارد بهداشتی را رعایت کنند ولی شرایط خوبی نیست و وضعیت قرمز است. ما مجبور به تمکین هستیم. برای من سلامت و مسائل اقتصادی مردم است؛ خصوصا قشر اسیب پذیر.


 قلعه نویی در مورد شرایط محسن مسلمان گفت: جا دارد از همکاران خوبم و تیم پزشکی و کادر خدماتی تشکر کنم. در این شرایط خیلی از تیم ها با پارگی رباط روبرو شده اند ولی ما تمرینات را با توجه به استراحت 100 روزه بازیکنان طوری طراحی کرده ایم که آسیب های کمتری به همراه داشته باشد. این مصدومیت ها طبیعی است. محسن مسلمان تلاش خوبی انجام می داد و ما را هم امیدوار کرده بود ولی کشیدگی برای او پیش آمد و الان در کلینیک دکتر صدیقی مراحل درمانی را طی می کنند. برای محسن مسلمان در تمرینات کشیدگی ایجاد شد.

کد خبر 526422

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha