سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: پیام حیدری داور آینده‌داری است و برای قضاوت دیدارمان با استقلال نگرانی از این بابت ندارم.

سایپا

به گزارش همشهری آنلاین، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که پس از ۴ ماه بار دیگر فوتبال از سر گرفته شد و می‌توانیم بازی کنیم. همانگونه که پیش از این هم گفتم تیم خیلی جوانی را راهی مسابقات کردیم و تاکنون از لحاظ فنی تیم مان خوب بازی کرده و پیشرفت خوبی داشته است، اما در کسب نتیجه خوب عمل نکرده ایم.

وی افزود: امیدوارم در ۹ بازی آینده رتبه خود را در جدول بهتر کنیم. به بازیکنانم ایمان دارم. در ۵ هفته اخیر خیلی خوب تمرین کرده و بازی‌های دوستانه خوبی انجام داده ایم. فردا (دوشنبه) با تیم بزرگ استقلال بازی داریم و بی شک حریف سرسختی برای این تیم خواهیم بود.

صادقی درباره اینکه با توجه به حواشی مربوط به داوری دیدار قبلی استقلال، نگرانی خاصی از قضاوت بازی سایپا با این تیم دارد یا خیر، توضیح داد: به نظر من داوران کشورمان، جزء قشر زحمتکش و مظلوم فوتبال ایران هستند. می‌دانید سایپا در نیم فصل اول از اشتباهات داوران ضرر زیادی دید، اما به داوران مان ایمان داریم. برای پیام حیدری که داور بازی سایپا با استقلال است، از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم. او، داور آینده داری است که می‌تواند فردا خیلی خوب و قوی قضاوت کند. من نگرانی از این بحث ندارم.

وی درباره تدابیر کادرفنی سایپا برای جانشینی امیر حسین حسین زاده در بازی با استقلال گفت: متاسفانه این بازیکن جوان و آینده دار را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادیم. وقتی ۷۵ روز تعطیل باشید و برای برگزاری تمرینات تنها ۵، ۴ هفته فرصت دارید. احتمال مصدومیت بازیکنان بالا است. برای حسین زاده آرزوی موفقیت دارم و مطمئنم هستم خیلی زود به فوتبال بازمی گردد و روزهای خوبش را تکرار می‌کند. بی شک بازیکنان دیگری در اختیار داریم که می‌توانند جای امیر حسین را پرکنند و مشکل خاصی نداریم.

سرمربی سایپا درباره تعداد بالای غایبان استقلال در این بازی گفت: استقلال همیشه تیم بزرگی است و بازیکنانی که جایگزین نفرات محروم و مصدوم این تیم خواهند شد، نفرات خوب و بزرگی هستند. امیدوارم استقلال در این بخش مشکلی نداشته باشد. ابتدا تلاش می‌کنیم فوتبال خوبی ارائه بدهیم و سپس نتیجه بازی را به سود خودمان رقم بزنیم.

صادقی درباره بدون تماشاگر برگزار شدن این بازی گفت: همیشه دوست داریم مقابل تماشاگران بازی کنیم چراکه برگزاری بازی با حضور هواداران به هر ۲ تیم شور و حرارت می‌دهد، اما غیبت تماشاگران استقلال به سود سایپا است و فکر می‌کنم حریف در این بخش تا حدی ضرر می‌کند. امیدوارم بیماری کرونا زودتر تمام شود و هواداران با حضور در ورزشگاه بازی‌ها را تماشا کنند.

سرمربی سایپا درباره ابتلای یک بازیکن سایپا به کرونا گفت: اسم این بازیکن را نمی‌توانیم بگوییم. تاکنون ۴ مرحله تست کرونا داده ایم. قبل از شروع تمرینات سایپا تست یک بازیکن ما مثبت بود که بلافاصله ۱۴ روز قرنطینه شد. در تست‌های دوم و سوم، جواب همه تست‌ها منفی بود، اما در تست چهارم جواب یک بازیکن مان مثبت بود که او هم بلافاصله به قرنطینه رفت. علائم ذاتی این بازیکن حاد نیست و او مشکل خاصی ندارد. امیدواریم خیلی زود به تمرینات بازگردد. پزشکان تیم با او در تماس هستند و هر زمانی صلاح بدانند تست مجددی از این بازیکن می‌گیرند تا خیلی زود به ما اضافه شود.

وی افزود: این بازیکن پیش از مثبت اعلام شدن تست خود علائم ظاهری نداشت و خیلی خوب و قوی تمرین می‌کرد. روال اینگونه است که پس از منفی شدن تست دوم به تمرینات بازمی گردد و تمرینات خود را شروع می‌کند.

کد خبر 526401

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha