معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی استان آذربایجان‌شرقی گفت: نمونه‌برداری از محل مرگ میگو یا ماهی‌ در رود ارس، دوشنبه ۹ تیر توسط اکیپ و همکاران اعزامی اداره کل دامپزشکی استان انجام خواهد شد.  

مرگ میگو ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی حامی، در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص تصویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر مرگ هزاران میگو در رود ارس، اظهار کرد: شب شنبه ۷ تیر ماه به محض مشاهده تصویر مربوط به مرگ میگو یا ماهی در یکی از کانال‌های‌ شبکهی اجتماعی، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان خداآفرین و رئیس اداره‌ آبزی این شهرستان را برای شناسایی و بازدید از محل مامور کردیم.  

وی افزود: در صورت وجود تلفات، ماهی یا میگوهای تلف شده صبح اول وقت در سطح آب و حاشیه رود قابل شناسایی هستند، بر همین اساس اکیپی از سوی اداره کل دامپزشکی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شده‌اند تا ساعت ۴ صبح فردا از محل نمونه‌برداری و بازدید کنند.  

حامی گفت: در تصویر منتشر شده، میگو و ماهی تلف شده مشاهده می‌شود ولی در حال حاضر تا زمان جمع‌آوری اطلاعات از محل و بازدید و نمونه‌برداری نمی‌توان به طور دقیق در این مورد اظهارنظر کرد و تمامی این اظهارنظرها نیز بر اساس تصویر منتشر شده در فضای‌مجازی است و به طور دقیق مشخص نیست که تصویر در چه زمانی و در چه محلی به ثبت رسیده است.  

وی اظهار کرد: در حال حاضر موضوع مرگ میگو یا ماهی‌ در رود ارس در دست بررسی است و نتایج آن فردا بعد از نمونه‌برداری و بازدید از محل اعلام خواهد شد.  

کد خبر 526334

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha