پزشک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز از دو مورد جدید ابتلا به کرونا و یک مورد مشکوک در این تیم خبر داد.

لوگوي باشگاه ماشين‌سازي تبريز

به گزارش همشهری آنلاین روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز اعلام کرد که صبح روز گذشته (۷ تیر) اعضای این تیم جهت برگزاری اولین دیدار خود بعد از شیوع کرونا آزمایش PCR انجام دادند که متاسفانه بار دیگر موارد مثبتی در این آزمایشات دیده می‌شود.

دکتر عباس زاده، پزشک تیم در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه با تمامی سخت‌گیری‌های انجام شده در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بار دیگر با دو مورد مثبت و یک مورد مشکوک در تیم ماشین سازی روبرو هستیم که جواب آزمایشات دو مورد از آن قطعی بوده و یک مورد مشکوک به آزمایشات تکمیلی ارجاع داده شد که تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف آن مشخص خواهد شد.

وی درخصوص موارد جدید مثبتی‌های اعلام شده گفت: دو نفر که به این ویروس مبتلا شده‌اند و از همراهی تیم بازماندند و از امروز وارد قرنطینه خانگی خواهند شد و مورد سوم نیز که مشکوک است، اگر تا زمان پرواز تیم جواب آزمایشات به دستمان برسد در مورد آن با توجه به نتیجه به دست آمده تصمیم‌گیری خواهد شد و در صورت عدم دریافت جواب آزمایشات تا زمان پرواز، مورد سوم نیز اجازه همراهی تیم را نخواهد داشت.

همچنین محمد سهرابی‌نژاد، مدافع ۲۱ ساله تیم فوتبال ماشین‌سازی در جریان تمرینات این تیم دچار پارگی رباط صلیبی شد و ادامه مسابقات فصل را از دست داد.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز ساعت ۲۱ دوشنبه (۹ تیر) میهمان فولاد خوزستان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود.

کد خبر 526273

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha