دستیار سابق مجیدی با انتشار پستی تند خطاب به هواداران استقلال آنها را به بی لیاقتی متهم کرد و گفت که هوادران استقلال اجنبی پرست هستند چرا که استراماچونی از این تیم شکاینت کرده و حالا باشگاه استقلال مجبور به پرداخت غرامت به مربی سابق خود است.

ماجدي

به گزارش همشهری آنلاین بعد از نتایج ضعیف استقلال در دو بازی اخیر لیگ برخی از هواداران استقلال که از کیفیت فنی این تیم راضی نبودند در فضای مجازی انتقاداتی را علیه مجیدی مطرح کردند. انتقاداتی که البته بیشتر جنبه فنی و مدیریتی داشت و آنها از بازیکن محبوب سابق خود خواسته بودند تا با کسب تجربه، روزی دوباره به استقلال بازگردد.

اگر چه فعلا فرهاد مجیدی حمایت اکثریت هواداران استقلال را همراه خود دارد. با این حال فرشاد ماجدی دستیار سابق مجیدی با انتشار پستی تند  خطاب به  هواداران استقلال آنها را به بی‌لیاقتی متهم کرد و گفت که هواداران استقلال اجنبی پرست هستند چرا که استراماچونی از این تیم شکایت کرده و حالا باشگاه استقلال مجبور به پرداخت غرامت به مربی سابق خود است. 

ماجدی که بدون رزومه خاصی به خاطر رفاقت با فرهاد مجیدی وارد کادرفنی این تیم شده بود، همان زمانِ حضورش در استقلال نقش برادرش میرشاد که عضو وقت هیات مدیره بود را برای حضور در این تیم پررنگ می‌دانستند و حالا پس از چند هفته حضور در استقلال به عنوان آنالیزور با چنین لحن و ادبیاتی هواداران استقلال را خطاب می‌کند.

جدا از لحن بد دستیار کوتاه مدت مجیدی در استقلال یک نفر باید از او ارتباط کیفیت فنی بازی‌های استقلال و نتایج مجیدی با شکایت استراماچونی را بپرسد. استراماچونی اصلا یک سرمربی طمع‌کار که به دنبال غرامت قرارداد خود است خب این چه ارتباطی به کیفیت سرمربیگری مجیدی دارد برادر. برای دلربایی از سرمربی استقلال راه‌های بهتری به جز بی‌احترامی اینچنین به هوادار هم هست. تلاش  و تفکر بیشتری کن!

کد خبر 526206

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha