اولین گروه از هواداران فوتبال در برزیل به دستور شهردار ریو از ماه آینده به صورت محدود به ورزشگاه‌ها خواهند رفت.

هواداران برزيلي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اولین گروه از هواداران فوتبال در برزیل قادر خواهند بود از تاریخ ۱۰ جولای به ورزشگاه‌های ریو دو ژانیرو بازگردند. این خبر توسط روزنامه گلوبو با اشاره به فرمان شهردار کلان‌شهر مارسلا کریولا گزارش شده است.

همانطور که مشخص شد ابتدا قرار بود از ۲ جولای اجازه دسترسی به تماشاگران داده شود، اما مقامات بعدا تصمیم گرفتند این اقدام را به زمان دیگری موکول کنند. نکته مهم در این امر این است که  تنها یک سوم هواداران از کل ظرفیت ورزشگاه‌ها قادر هستند در مکان‌های ورزشی حضور داشته باشند،  به طوری که هر یک از آنها حداقل ۴ متر با هم فاصله داشته باشند. همچنین خرید و فروش بلیت فقط می‌تواند به صورت آنلاین انجام شود.

از اول اوت پیش‌بینی شده است که تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه  تا یک سوم دیگر افزایش داده شود و از ۱۶ آگوست با توجه به وضعیت اپیدمی ویروس کرونا، محدودیت‌ها به طور کلی برداشته می‌شود.

در حال حاضر  فقط باشگاه‌های فوتبال شرکت‌کننده در جام منطقه‌ای ریو تصمیم به بازگشت به بازی‌ها گرفته‌اند. همانطور که انتظار می‌رود، روز یکشنبه چهار بازی این مسابقات باید بلافاصله برگزار شود که به دلیل بیماری همه‌گیر کرونا در ۱۵ مارس قطع شده بود.

کد خبر 526203

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha