عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران پیشنهاد داد که در روزنامه همشهری یادداشت‌هایی در قالب تهران ۱۴۰۰ منتشر شود.

احمد مسجدجامعي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، احمد مسجدجامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان این که در روزنامه ایران یک قسمتی برای یادداشت‌های در قالب ایران ۱۴۰۰ ایجاد شده است که در مورد حال و آینده و چشم‌انداز ایران مطالبی منتشر می‌شود، گفت: پیشنهاد می‌شود که روزنامه همشهری نیز طرح بازخوانی تهران ۱۴۰۰ را آغاز کند.

وی با بیان این که انتشار مطالبی در مورد چشم‌انداز تهران ۱۴۰۰ نه تنها هزینه‌ای ندارد بلکه به دانش عمومی نیز کمک می‌کنند، اظهار کرد: می‌توانیم از زمان تصویب قانون بلدیه تاکنون که یک بازده ۱۲۰ ساله است را در قالب یادداشت به مردم ارائه کنیم.

عضو شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعدیل نیروی خبرنگاران حوزه شهری در برخی رسانه‌ها گفت: این افراد صداهای شهر هستند که ضعیف می‌شوند.

وی با بیان این که برخی رسانه‌ها به بهانه کرونا نسبت به تعدیل نیرو اقدام کرده‌اند، افزود: ظرف مدت کوتاهی سه صندلی جایگاه خبرنگاران شورا از خبرنگاران باسابقه خالی شده است و از این موضوع گلایه‌مند هستیم چرا که باید در این شرایط خاص که همه به دنبال انسجام اجتماعی هستند بیشتر حواس‌مان به رسانه‌ها باشد.

کد خبر 526181
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha