ماجرای درگیری دو هافبک استقلال و فولاد که کلید جنجال‌های بازی دو تیم بود همچنان ادامه دارد و میلاد زکی پور مدافع چپ استقلال که به بازی اهواز نرسیده بود امروز در مصاحبه‌ای ادعایی عجیب و البته به دور از اخلاق ورزشی مطرح کرده است.

خبر ورزشي

به گزارش همشهری آنلاین یکی از جاشیه های پررنگ دیدار فولاد و استقلال اخراج علی کریمی هافبک استقلال در صحنه درگیری با محمد آبشک بازیکن فولاد بود. صحنه ای که منجر به اخراج علی کریمی شد و در ادامه داور به دلیل اظهارات فرهاد مجیدی سرمربی استقلال را هم از روی نیمکت اخراج کرد.

بعد از این اتفاق هافبک استقلال در مصاحبه ای تند آبشک را نامرد و بی نزاکت خطاب کرد و مدعی شد که او در طول بازی مدام در حال فحاشی به بازیکنان استقلال بوده است.

موضوعی که با واکنش و تکذیب آبشک روبه رو شد و او دلیل این مصاحبه کریمی را نداشتن ظرفیت باخت عنوان کرد. آبشک برای اثبات حقانیت خود حتی جراحت وارد شده به خود را در صفحه شخصی اش منتشر کرد که برخی از سایت‌های هواداری استقلال حتی او را متهم به خودزنی کردند. به دلیل اینکه در لایوی که فرشاد احمدزاده بعد از بازی منتشر کرده بود اثری از جراحت روی گردن آبشک نبود اما در عکس خود آبشک این موضوع دیده می‌شد. هرچند بعدا مشخص شد که زاویه دوربین سلفی منجر به این اشتباه شده است.

با این حال ماجرای درگیری دو هافبک استقلال و فولاد که کلید جنجال های بازی دو تیم بود همچنان ادامه دارد و میلاد زکی پور مدافع چپ استقلال که به بازی اهواز نرسیده بودامروز در مصاحبه با خبر ورزشی ادعایی عجیب و البته به دور از اخلاق ورزشی مطرح کرده است.

زکی پور که پیش از این هم در مواردی وارد بحث‌های حاشیه‌ای خودساخته ای شده هافبک فولاد را اینچنین تهدید کرده است « او شانس آورد که من نبودم وگرنه جوری او را می‌زدم که تا درد بکشد»

وسط آرزوهایتان برای بازگشت بازیکنان بعد از پاره شدن رباط‌های صلیبی کمی هم به این فکر کنید که اساسا برخی از پارگی این  رباط‌ها به دلیل همین حجم از خشونتی است که در ذهن شما وجود دارد و آن را به دورین زمین منتقل می‌کنید تا در لحظه‌ای که خون به مغرتان نمی‌رسد از آن استفاده کنید.

کد خبر 526179

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فروید IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    0 0
    بهضي بازيكنان در هر شرایطی خون به مغزشون نمیرسه،