مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
۰ نفر

چهارمین دوره مسابقات فوتچل یا فوتشال (فوتبال داخل شالیزار) در اراضی کشاورزی روستای کینچاه بخش مرکزی آستانه اشرفیه برگزار شد.

فوتشال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مسئول برگزاری این دوره از مسابقات در حاشیه بازی های رده بندی و فینال این دوره از مسابقات فوتشال گفت: این مسابقات از سوم تیرماه  با حضور ۸ تیم از روستاهای آستانه اشرفیه و لشت نشاء آغاز شده است.

حسن لفوتی افزود: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات فوتچل در ۲ گروه ۴ تیمی و به‌صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند.

لفوتی ادامه داد: ۸ بازیکن، یک مربی و یک سرپرست تیم‌های حاضر در این مسابقات را همراهی کردند، ضمن آنکه هر تیم با ۵ بازیکن مقابل حریفانش به میدان رفت.

وی اظهار داشت: این مسابقات در ۲ وقت ۱۵ دقیقه ای برگزار شد و  ۲ داور نیز در هر بازی به قضاوت پرداختند.

به گفته لفوتی در پایان این دوره از مسابقات و در دیدار فینال، دو تیم سون استیل کینچاه و چافو چاه لشت نشاء در وقت‌های قانونی به تساوی بدون گل دست یافتند که در ضربات پنالتی تیم سون استیل با غلبه بر حریف خود به قهرمانی این مسابقات دست یافت.

وی ادامه داد: در بازی رده بندی نیز تیم استیل کاسپین کینچاه با پیروزی یک بر صفر مقابل تیم پدیده کینچاه به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یافت.

لفوتی یادآور شد: مسابقات فوتچل روستای کینچاه با هدف ایجاد نشاط و توسعه ورزش بین جوانان روستایی برگزار شده است.

فوتچل یا فوتشال در زمینی به عرض ۲۵ متر و به طول ۴۰ متر برگزار می‌شود.

روستای کینچاه در ۶ کیلومتری شهر آستانه اشرفیه واقع است. شهرستان آستانه اشرفیه در ۳۵ کیلومتری شرق مرکز گیلان قرار دارد.

کد خبر 526163

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha