سرمربی بارسلونا معتقد است تیمش شایسته پیروزی بود و باید با اختلاف دو گل مقابل سلتاویگو پیروز می‌شد.

کیکه ستین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  اسپوتنیک، کیکه ستین در کنفرانس خبری بعد از بازی بارسلونا با سلتا ویگو  گفت:" داور خطای پیکه را اعلام کرد در حالی که رافینیا پرش کرده بود و برخوردی صورت نگرفت. اعلام همین خطا سبب شد تا تیم گل دوم را دریافت کند و ما دو امتیاز را از دست دادیم. در این بازی عدالت رعایت نشد اگر نه ما با دو گل اختلاف پیروز می‌شدیم زیرا شب بسیار خوبی را سپری کردیم".

این در حالی‌ست که قبل از این رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا، VAR و داروان لالیگا را به حمایت از رئال مادرید متهم کرده بودند. لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا  نیز  پس از بازی گفت:" این موضوع که در دیدارهای خارج از خانه امتیاز از دست می‌دهیم باید از سوی مربیان تحلیل گردد و راه حل مناسب آن پیدا شود. اتفاقات این دیدار برای ما خوشایند نبود اما رقابت‌های لالیگا هنوز تمام نشده است و ما فرصت قهرمانی داریم. ما در روزهای آینده دیدارهای دشواری داریم اما دوست دارم رئال مادرید امتیاز از دست دهد".

گل تساوی سلتا ویگو برابر بارسلونا این گونه با شلیک پای چپ آسپاس کاپیتان این تیم به ثمر رسید. عکس:سایت باشگاه بارسلونا

این در حالی‌ است که بارسا هفته آینده به مصاف اتلتیکو می‌رود و این احتمال وجود دارد که بار دیگر آبی‌اناری‌ها امتیاز از دست دهند.

کد خبر 526111

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha