تیم فوتبال سلتا ویگو امروز بارسلونا را تا مرز شکست در لالیگا پیش برد اما ضربه ناشیانه نلیتو که درنیمه دوم وارد بازی شده بود با خوش شانسی توسط ترشتگن مهار شد.

سلتا ویگو

به گزارش همشهری آنلاین، در آغاز هفته سی و دوم رقابت های فوتبال باشگاه های اسپانیا بارسلونا در خارج از خانه به مصاف سلتاویگو رفت. ستین در نیمه اول ترجیح داد تا آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی این تیم در ترکیب اصلی حضور نداشته باشد.

در دقیقه ۱۶ بارسلونا صاحب یک ضربه کاشته شد که این موقعیت را لیونل مسی روی دروازه فرستاد و سوارز با ضربه سر گل اول را به ثمر رساند. در نیمه دوم تیم میزبان موفق شد روی اشتباه مدافعان بارسلونا در دقیقه ۴۹بازی را به تساوی بکشاند. فدرو اسمولوف روی یک پاس عرضی بدون اینکه از سوی مدافعان بارسلونا تهدید شود دروازه ترشتگن را بازکرد.

دردقیقه ۶۷ تعلل بیش از اندازه مدافعان سلتا باعث توپ ربایی مسی شد و پاس این بازیکن نیز با ضربه لوئیر سوارز از درون محوطه جریمه به گل برتری کاتالان ها بدل شد.

بارسلونا که تا حدودی خیالش از پیروزی در این دیدار راحت شده بود از دقیقه ۸۰ آنتوان گریزمان فرانسوی را هم وارد بازی کرد. ۸ دقیقه بعد سلتا پشت محوطه جریمه بارسا صاحب یک ضربه کاشته شد که شلیک زیبای پای چپ آسپاس مهاجم این تیم به تور دروازه بارسا بوسه زد. با نشان دادن ۵ دقیقه وقت اضافه بارسا روی دو ضد حمله تا مرز غافلگیری پیش رفت اما در هردوبار خوش شانس بود که دراین دیدار بازنده نباشد.

در دقیقه  ۹۴صحنه گل اول میزبان تکرارشداما این بار پاس عرضی دنیس سوارز با ضربه باور نکردنی  نلیتو با واکنش ترشتگن روبرو شد تا دروازه بارسا بسته بماند.

بارسا با این تساوی ۶۹ امتیازی شد و موقتا به صدر رسید و سلتا هم با ۳۴ امتیاز شانزدهم است. بارسلونا با این نتیجه این باره اجازه داد تا رئال مادرید در صورت پیروزی مقابل اسپانیول بدون تبصره در صدر جدول قرار گیرد. این بازی روز دوشنبه برگزار می شود.

در سایر بازی های امروز سویا با وایا دولید به تساوی یک بریک رسید و بیلبائو با نتیجه سه بریک مایروکا را مغلوب کرد.

کد خبر 526037

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha