لیگ برتر فوتسال با قهرمانی مس به پایان رسید، اما پس از بازی حواشی عجیبی به وجود آمد که وضعیت سلامت بازیکنان گیتی‌پسند را دچار مشکل کرد.

فینال فوتسال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازورزش سه، دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال ایران در حالی روز گذشته با برتری مس مقابل گیتی‌پسند در ضربات پنالتی به پایان رسید و قهرمانی این تیم را به همراه داشت که پس از بازی، جنجال و درگیری‌های شدیدی به وجود آمد.

با وجود اینکه از لحظات ابتدایی مسابقه اعضای دو تیم که روی نیمکت حضور داشتند، با یکدیگر درگیری‌هایی پیدا کردند و مجادله لفظی داشتند، اما پس از سوت پایان مسابقه و زمانی که اعضای تیم گیتی‌پسند در رختکن سالن پورشریفی تبریز حضور داشتند، اتفاقات عجیبی رخ داد و درگیری‌هایی به وجود آورد که حتی نیروی انتظامی را هم وارد این جدال‌ها کرده است.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند  عنوان کرده که وقتی در رختکن حضور داشتند، علیرضا افضل سرمربی مس سونگون حرکت غیر ورزشی‌ای در مقابل رختکن آنها انجام داده که موجب بروز تنش‌ها شده و در ادامه نیز یک نفر از اعضای نیروی انتظامی، اسپری فلفل را در رختکن آنها خالی کرده است!

محمدحسین عراقی‌زاده درباره شکست این تیم در بازی فینال لیگ برتر فوتسال به "ورزش سه" گفت: در نیمه اول بازی رفت که در اصفهان باختیم، مس سوار بر بازی بود و در نیمه دوم هم تا بچه‌های ما آمدند به خودشان بیایند، گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم. در دیدار دوم از نظر شرایط مسابقه‌ای بازیکنان ما سوار بر بازی بودند و حملات زیادی داشتند که مس هم خیلی خوب دفاع می‌کرد. بازی هم پایاپای پیش رفت و به پنالتی کشید که آنجا هم شانس باید به کمک تیم‌ها می‌آمد.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند درباره حواشی و درگیری‌های پایان مسابقه فینال برگشت گفت: خوشبختانه در سالن پورشریفی نماینده کمیته انضباطی و ناظرین مسابقه حضور داشتند و آنها باید بیایند و جواب بدهند که چه اتفاقاتی افتاد.

عراقی‌زاده ادامه داد: در دور رفت که مس به اصفهان آمد، تمام شرایط را فراهم کردیم و با وجود اینکه شکست خوردیم، اما شرایطی به وجود آوردیم که به هیچ عنوان آب در دل کسی تکان نخورد چون صفر تا ۱۰۰ کار را مدیریت کردیم. شاید باورپذیر نباشد ولی ما با تنها ۶ نیروی انتظامی دیدار رفت فینال را پشت سر گذاشتیم که در صورت‌جلسه هم ذکر شده است. در آخر هم وقتی باختیم، به باشگاه مس تبریک و خسته نباشید گفتیم، اما دیروز همه دیدند که در تبریز چه اتفاقی افتاد.

وی درباره شایعه به وجود آمده درباره اینکه علیرضا افضل، سرمربی مس سونگون پس از پایان بازی مقابل رختکن گیتی‌پسند حاضر شده و یک حرکت غیر ورزشی انجام داده است، ابراز کرد: سرمربی مس حرکت بدی انجام داد که همان جا نماینده فدراسیون گزارش کار او را نوشت.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند تصریح کرد: هفته گذشته و در بازی رفت، سرمربی مس سونگون حرکتی انجام داد که با وجود اعتراض ما، هیچ برخوردی با ایشان نشد. نماینده کمیته انضباطی که برای دیدن فوتسال به سالن نمی‌آید؛ او به بازی‌ها می‌رود که حواشی را رصد کند ولی در بازی رفت این اتفاق نیفتاد.

عراقی‌زاده عنوان کرد: در فینال رفت، سرمربی مس با دست خود حرکتی انجام داد که کاملا متوجه مجموعه گیتی‌پسند بود چون هیچ کسی غیر از ما و تیم آنها، تماشاگری در سالن پیروزی اصفهان حضور نداشت. اینکه دست خود را مُشت کرد و حرکتی انجام داد، به سمت یکی از عوامل تیم، بازیکن، سرمربی، تدارکات یا مدیریت باشگاه گیتی‌پسند و در حریم ما بود.

وی یادآور شد: در حین بازی دیروز هم اتفاقاتی افتاد که می‌گوییم بخاطر جریان مسابقه بوده ولی وقتی فینال تمام شد و دوربین‌های تلویزیونی هم نشان داد که بچه‌های ما به رختکن رفتند، چه اتفاقی افتاد که درگیری به وجود آمد؟ چه صحنه‌ای مقابل رختکن ما به وجود آمد که موجب درگیری شد؟ خود آقای افضل باید جواب این سوال را بدهد!

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند عنوان کرد: افضل در مصاحبه‌اش اعلام کرده که پس از پایان بازی به سرمربی تیم حریف گفتم که معرفت داشته باشد، در حالی که او اصلا نباید به سمت نفرات تیم ما بیاید و جنجال درست کند.

عراقی‌زاده تاکید کرد: برای نیروی انتظامی تبریز متاسف هستم که آمدند و بچه‌های ما را در رختکن حبس کردند و اسپری فلفل به آنها زدند. اسپری‌ای که تا ساعت ۲ نیمه شب موجب شد تا کادر فنی و بازیکنان ما مشکل تنفسی داشته باشند. همین الان هم که من با شما صحبت می‌کنم، نفسم بند می‌آید و دچار مشکل شدم.

وی اضافه کرد: پس از بازی، معاون دادستان تبریز را دیدم و گفتم که ما شاکی هستیم. فرمانده نیروی انتظامی هم مسؤول یگان ویژه را خواست و گفت که چرا نیروی شما در یک محیط سربسته(رختکن) اسپری فلفل را استفاده کرده است؟

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند با ابراز نارضایتی و گلایه شدید از میزبانی تبریزی‌ها گفت: بازیکنان ما که اغتشاشگر نبودند که به آنها اسپری فلفل زدند. حتی در اغتشاشات خیابانی هم این کارها را نمی‌کنند و فقط مدیریت خواهند کرد، نه آن صحنه‌هایی که ما در تبریز دیدیم.

عراقی‌زاده یادآور شد: در یک سالن بدون تماشاگر(پورشریفی) ۴۰ نفر نیروی انتظامی آورده بودند که خیلی عجیب بود. فرهاد فخیم، کاپیتان مس هم در مصاحبه‌اش عنوان کرده که نیروی انتظامی یک مقدار عجله کرده است. خدا را شکر مدیران فدراسیون و مسؤولین قضایی در سالن حضور داشتند و همه عنوان کردند که نیروی انتظامی باید پاسخگو باشد.

وی درباره اینکه شروع کننده تنش‌ها چه کسی بود، اظهار کرد: رختکن حریم خصوصی تیم‌ها است و هیچ احدی حق ندارد به آنجا بیاید ولی پس از حرکت آقای افضل، نیروی انتظامی هم دم رختکن ما حضور پیدا کرد و بخاطر استفاده از اسپری فلفل، چشم چند بازیکن ما خون‌ریزی کرد و تمام اعضای تیم مشکل تنفسی پیدا کردند. به همین خاطر همه اعضای تیم را به داخل سالن آوردیم که اتفاق بدی رقم خورد.

عراقی‌زاده اضافه کرد: وقتی آن سرباز نیروی انتظامی اسپری فلفل را در رختکن ما زد، بقیه اعضای نیروی انتظامی متوجه این اشتباه شدند و او را فراری دادند. اعتراض و مشاجره بازیکنان ما با نیروی انتظامی هم به این خاطر بود که گفتند چرا آن سرباز را نمی‌آورید و او را فراری می‌دهید؟

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اضافه کرد: سال گذشته ۱۱ دستگاه اتوبوس از هواداران مس به سالن پیروزی اصفهان آمدند و در حالی که ما ۶ هزار تماشاگر در سالن داشتیم، هیچ مشکلی برای آنها به وجود نیامد. چطور ما سال قبل در آن شرایط بازی را مدیریت کردیم، اما در سالن خالی از تماشاگر تبریز این مسائل پیش می‌آید؟ اگر قرار بود در فینال سال قبل هم از گاز اشک‌آور استفاده کنند که میدانِ اسپری فلفل می‌شد! با معاون دادستان تبریز صحبت کردیم، آنها حق شکایت را به ما دادند و قرار است این موضوع را پیگیری قضایی داشته باشیم.

عراقی‌زاده یادآور شد: یک شب قبل از بازی فینال جلسه هیأت رئیسه فوتسال در تبریز برگزار شد که آقای جنتی، مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند اعلام کرد سرمربی مس هفته قبل با دست خود حرکتی انجام داده که باید در مسابقه فردا جلوی او را بگیرند، اما این اتفاق رخ نداد و هیچ کسی با او برخورد نکرد.

کد خبر 526031

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha