ویدئویی از قدرت موشکی ایران در یکی از رسانه‌های چینی با نام شبکه CTGN منتشر شد که در این ویدئو تصاویری از موشک‌های ساخته شده توسط ایران و فناوری آن‌ها خودنمایی می‌کند.

موشکباران داعش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در دوران قبل از انقلاب اسلامی به دلایل سیاسی و نظامی امکان پیشرفت در بسیاری از زمینه‌های تسلیحاتی برای کشور ما فراهم نبود، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانشمندان توانمند ایرانی به ساخت تسلیحات مختلف و ابزارهای دفاعی برای صیانت از مرزهای کشور اقدام کرده‌اند.

یکی از مهم‌ترین حوزه‌هایی که ایرانیان بسیار در آن موفق بوده و ترس دشمنان را بر انگیخته است، پیشرفت قدرت موشکی ایران است که بخشی کلیدی توان نظامی و دفاعی کشور را تشکیل می‌دهد. این درحالی است که ملت ایران همواره و در همه سال‌های پس از انقلاب به نوعی از تحریم‌های دیگر کشورها رنج می‌برده اند که این موضوع در دوران جنگ تحمیلی برای تامین نیازهای دفاعی اولیه ایران به چشم می‌خورد. امروزه پیشرفت حوزه دفاعی ایران به حدی وسعت یافته است که وزارت دفاع آمریکا در گزارشی قدرت موشکی ایران را به عنوان بزرگترین نیروی موشکی خاور میانه معرفی کرده است.

در ادامه ویدئوی پخش شده توسط شبکه چینی CTGN را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 526012

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha