کارشناس اداره‌ کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: امواج بارشی شنبه ۷ تیر ماه و یک‌شنبه ۸ تیر ماه مناطق شمالی، مرکز و جنوب استان را فرا می‌گیرد.  

بارندگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یاسر اشتاد، کارشناس اداره‌ کل هواشناسی آذربایجان‌غربی، شنبه ۷ تیر ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: افزایش ابرها در بعد از ظهر امروز و فردا با بارش‌های رگباری و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.  

وی اضافه کرد: با توجه به خروجی مدل‌های هوا، توده هوایی سرد همراه این امواج بارانی وارد منطقه می‌شود و کاهش دمای هوای استان را بین سه تا چهار درجه سانتی‌گراد را به همراه دارد.  

کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: این امواج بارانی تا اواسط هفته جاری در استان برقرار بوده و روزهای دوشنبه ۸ تیر ماه و سه‌شنبه ۹ تیر ماه شهرهای مرکزی و جنوبی استان را نیز در برمی گیرد.  

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اشنویه خنک‌ترین شهر استان با دمای ۱۲ درجه و خوی گرم‌ترین شهر استان با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بود.  

آذربایجان‌غربی از استان‌های شمال‌غربی کشور است که در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده و میانگین بارندگی سالانه در این استان حدود ۳۴۰ میلی‌متر است.  

کد خبر 525958

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha