مجموع نظرات: ۰
شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
۰ نفر

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: فردا، ۸تیر وزش باد نسبتا شدید و طوفان برای بیشتر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

طوفان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مریم سلاجقه بیان کرد: امروز شنبه ۶ تیر در شرق استان کرمان، وزش باد به همراه گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.  از فردا وزش باد نسبتا شدید به همراه طوفان شن و خاک، اکثر مناطق استان را دربرمی‌گیرد.

وی اظهار کرد: در شهرستان‌های فهرج و ریگان، شدت وزش باد بیشتر است و احتمال وقوع طوفان شن و خاک وجود دارد.  

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان ادامه داد: کاهش دید افقی و کیفیت هوا در شرق، شمال و شمال غربی دور از انتظار نیست. احتمال اختلال تردد در راه‌های مواصلاتی کرمان به سیستان و بلوچستان، کرمان به یزد و کرمان به خراسان جنوبی وجود دارد.

سلاجقه بیان کرد: وزش باد شدید و گرد و خاک در روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان وجود دارد و سه‌شنبه از شدت وزش باد کاسته می‌شود.

وی گفت: در حالی که عنبرآباد در ۲۴ ساعته گذشته با ۴۷ درجه‌ سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته، ساردوییه با ۱۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان بوده است.  

سلاجقه بیان کرد: حداقل دمای امروز شهر کرمان ۱۷ درجه‌ سانتیگراد است. امروز دما در گرم‌ترین ساعات خود به  ۳۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کد خبر 525899

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha