مدیر کل امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش گفت: متاسفانه شاهد کم‌کاری اجرای قانون شوراها در ماده ۱۸ مبنی بر ایجاد فضاهای آموزشی در شهرک‌های جدید است، توسط انبوه‌سازان و شهرک‌سازان هستیم.

مدرسه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رسول پاپایی در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار خواستار الزام انبوه‌سازان و شهرک‌سازان برای ساخت فضاهای آموزشی شد و اظهار داشت: تراکم دانش‌آموزی در مناطقی از شهر و شهرستان‌های استان تهران بسیار زیاد است.

وی افزود: حل مشکلات آموزشی نیازمند عزم و انسجام ملی بوده تا وزارت راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و ادارات مربوطه بیش از پیش در این زمینه گام بردارند.

مدیر کل امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بر اساس عملکرد و ارزیابی شوراهای آموزش و پرورش، شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار در اجرای اهداف این شورا وحل مشکلات آموزشی رتبه نخست استان را کسب کرده است.

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش تنها  بخشی به‌شمار می‌رود که می‌تواند هم ابزار توسعه و هم هدف توسعه محسوب شود.

پاپایی ادامه داد: تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش در واقع دستیابی به یک سیستم جامع در نظام آموزشی است.

وی افزود: تغییر سطح مطالبات از آموزش و پرورش در جهان امروز یکی از پدیده‌هایی بوده که امروزه جهان با آن مواجه است.

مدیر کل امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش گفت: هر میزان از عمر جهان سپری شود دیگر مطالبه تنها خواندن و نوشتن نیست، بلکه پرورش فرزندانی است که شهروندانی متناسب با جهان امروز باشند.

کد خبر 525895

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha