شهردار تهران گفت: بر اساس آمارهای موجود استفاده از مترو هنوز کمتر از ۵۰ درصد ظرفیت موجود است و ۹۵ درصد مسافران از ماسک استفاده می‌کنند.

حناچي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، پیروز حناچی شهردار تهران در جمع خبرنگاران در خصوص میزان استفاده مردم از مترو و افزایش استفاده پس از اجرای مجدد طرح ترافیک، گفت: بر اساس آمارهای موجود، میزان استفاده از مترو کمتر از ۵۰ درصد ظرفیت آن است.

وی افزود: همچنین بیش از ۹۵ درصد مردم در هنگام استفاده از مترو از ماسک استفاده می‌کنند البته رعایت این موضوعات در مناطق جنوبی کمتر است.

حناچی گفت: البته در استفاده از ماسک در اتوبوس‌رانی هنوز مشکلاتی وجود دارد که آن هم به دلیل نوع استفاده از اتوبوس‌ها است.

شهردار تهران تصریح کرد: در زمان لغو اجرای طرح ترافیک آمارها نشان می‌داد که استفاده از خودروی شخصی و سفرهای غیرضروری ۴۰ درصد افزایش داشته است اما امروز با اجرای طرح ترافیک این مشکل مرتفع شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه خبرهایی رسیده است مبنی بر اینکه افراد بعد از ساعت ۱۴ و هنگام خروج از طرح جریمه شده‌اند، گفت: این خبر دیروز هم به گوش من رسید که دستور بررسی موضوع را دادم.

حناچی گفت: اگر این اتفاق رخ داده باشد حتما جریمه‌ها حذف خواهد شد و وعده‌ای که به مردم داده بودیم پابرجاست.

کد خبر 525795

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha