مجموع نظرات: ۰
شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از ابتدای فروردین‌ماه تا پایان خردادماه سال جاری، بیش از ۳۶۷ میلیون ریال کالای قاچاق در این استان کشف شد.

بازرسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمود سیجانی شنبه ۷ تیر ضمن تاکید بر این‌که مبارزه با قاچاق راهکاری عملی برای تحقق راهبرد جهش تولید است، ‌بیان کرد: طی این مدت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری سایر دستگاه‌های متولی در قالب گشت‌های مشترک، یک هزار و ۹۳۲ مورد واحد صنفی و غیرصنفی استان را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: در جریان این بازرسی‌ها، چهار پرونده تخلف به ارزش ریالی ۳۶۷میلیون و ۲۰۰ هزار ریال کشف شد و برای تعیین تکلیف در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد:‌ بازرسان سازمان صنعت و سایر دستگاه‌های متولی در زمینه مقابله با کالای قاچاق در بازار استان جدی هستند و برنامه گشت‌های مشترک برای برخورد باعرضه این کالاها و متخلفان به‌صورت مستمر اجرا می‌شود.

سیجانی گفت: کالای قاچاق در بازار، بزرگ‌ترین آسیب را به تولیدهای داخلی و رونق یافتن آن وارد می‌کند و موجب از بین رفتن فرصت‌های شغلی بسیاری می‌شود. به همین دلیل در برخورد با متخلفان در این بخش تمام ظرفیت‌های نظارتی به کار گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه عرضه کالای قاچاق در سطح بازار استان، موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان سازمان صمت اطلاع دهند تا برخورد قانونی لازم با متخلفان صورت گیرد. همچنین از قشرهای مختلف مردم درخواست داریم از خرید هرگونه کالای قاچاق خودداری کنند و اجازه ندهند عده‌ای سودجو باعرضه کالای قاچاق، موجب تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری جوانان شوند.

کد خبر 525739

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha