استاندار کردستان خواستار تسریع در اجرا و بهره‌برداری از طرح‌های بازآفرینی شهری در مناطق شهری این استان شد.

مدیریت شهری

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی آخرین وضعیت پروژه‌های بازآفرینی شهری این استان را مورد بررسی قرار داد.

در جریان برگزاری این نشست مشترک در تهران در رابطه با اقدامات اجرایی حوزه بازآفرینی در سطح محدوده و محلات هدف استان کردستان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست مهدی عبوری معاون وزیر راە و شهرسازی بر ضرورت تسریع در انجام پروژه‌های بازآفرینی در سطح محدوده و محلات هدف استان کردستان تاکید کرد.

انجام و اجرای پروژه‌های متعدد بازآفرینی شهری تعریف شده در شهرها و محلە های هدف سنندج، بیجار، قروه و مریوان و برنامه‌ریزی برای اتمام این طرح‌ها مورد تاکید معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار کردستان بود.

استاندار کردستان در این دیدار اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در محلات و شهرهای هدف را گامی مهم در توسعه عمران شهری و خدمت رسانی مطلوب‌تر به مردم برشمرد و گفت: با اتمام این پروژه‌ها شاهد شهر و محلات بهتر برای زندگی ساکنان آن خواهیم بود و امیدواریم در زمان باقیمانده از دولت دکتر روحانی حجم زیادی از پروژه‌های بازآفرینی شهری در استان به اتمام برسد.

بهمن مرادنیا خواستار تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های بازآفرینی شهری در کردستان شد و افزود: انتظار می‌رود که با بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌ها شاهد تسریع در بهره‌برداری این پروژه‌ها در استان کردستان باشیم.

کد خبر 525586
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha