وقوع ۲ حادثه رانندگی و انفجار یک واحد مسکونی در استان اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته موجب مصدومیت ۱۴ نفر شد.

حوادث

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان جمعه ششم تیر گفت: ساعت یک و ۵۶ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه خودروی پژو پارس بعد از کبوترآباد به سمت زغمار واژگون شد که پس از اعلام به اورژانس پیش بیمارستانی، ۲ واحد امدادی به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این حادثه ۶ نفر شامل ۲ مرد ۲۸ و ۴۰ ساله، ۲ زن ۲۳ و ۳۵ ساله و نیز ۲ کودک ۲ و ۱۱ ساله مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان آیت‌الله کاشانی اصفهان منتقل شدند.

کبوترآباد، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اصفهان است که در حاشیه جاده اصفهان ورزنه قرار دارد.

واژگونی خودرو، یکی از مشکلات اساسی در محورهای ارتباطی کشور است که سالانه میلیاردها ریال به اقتصاد ملی خسارت وارد می‌کند که به تاکید کارشناسان باید برای رفع آن تدابیری اصولی اندیشید.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز بعنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

راستین در تشریح وقوع حادثه انفجار واحد مسکونی در خیابان چمران شهرضا نیز بیان کرد: این حادثه ساعت ۹ و ۳۶ دقیقه امروز برراثر نشت گاز رُخ داد که به مصدومیت یک مرد ۴۲ ساله منجر شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان اضافه کرد: این مصدوم برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا منتقل شد.

فوریت‌های پزشکی شهرستان شهرضا دارای ۶ پایگاه، یک اتاق فرمان مشترک با شهرستان دهاقان و ۲۸ تن کادر امدادی است.  

شهرضا در ۸۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.  

وی تصریح کرد: ساعت ۲۰ و ۳۵ دقیقه شب گذشته نیز برخورد ۲ خودروی پژو ۴۰۵ و سمند در مبارکه به اورژانس ۱۱۵ اعلام و ۲ آمبولانس به همراه چهار نیروی تکنسین اورژانس به محل اعزام شدند.

راستین اظهار کرد: این حادثه هفت مصدوم شامل یک مرد ۴۹ ساله، ۲ کودک ۲ و ۱۰ ساله و چهار خانم در سنین ۲۱ تا ۵۰ ساله داشت که به بیمارستان محمد رسول‌الله مبارکه اعزام شدند.

علت بروز این حوادث در دست بررسی است.

فوریت‌های پزشکی شهرستان مبارکه با برخورداری از پنج پایگاه شامل سه پایگاه شهری - جاده‌ای، یک پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه شهری، یک اتاق فرمان ۱۱۵، هفت دستگاه خودروی آمبولانس و ۲۳ پرسنل در حال ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی است.

شهرستان مبارکه در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

کد خبر 525547

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha