مجموع نظرات: ۰
جمعه ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
۰ نفر

رییس هیات کشتی همدان گفت: از فرمانداران خواسته شده کشتی را به عنوان ورزش پهلوانی و پرافتخارترین رشته تاریخ ورزش این استان زیرچتر حمایتی قرار دهند.

کشتی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حمیدرضا یاری جمعه ششم تیر افزود: استاندار همدان ماه گذشته در نشست بررسی حضور نماینده‌ای از این استان در لیگ برتر کشور از فرمانداران خواست تا برای تامین حامی مالی این رشته اقدام کنند و پس از این تاکید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نامه‌ای رسمی به فرمانداران استان، خواستار تامین اسپانسر و حمایت از لیگ استانی کشتی شد.

وی اضافه کرد: سید سعید شاهرخی خواستار توجه فرمانداران به ورزش کشتی به ویژه رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان با در نظر گرفتن توانمندی‌های اقتصادی و اجتماعی شهرستان‌ها شده است.

رییس هیات کشتی همدان گفت: این حمایت برای تیمداری در لیگ استانی کشتی نونهالان و نوجوانان است که درصدد برگزاری مسنجم و باکیفیت این مسابقات در سال جاری هستیم.

یاری گفت: رویکرد فرمانداران شهرستان‌ها به توسعه ورزش مثبت است، حالا که چراغ حضور همدان در لیگ برتر کشتی با حمایت استاندار روشن شده، شهرستان‌ها نیز نسبت به گام دوم که راه‌اندازی لیگ کشتی پایه‌های مستعد داخل استان است، حمایت لازم را داشته باشند.

وی افزود: کشتی ورزش اول و پرافتخارترین رشته ورزشی در استان است و مدال‌های رنگارنگ المپیکی و جهانی بر پیشانی ورزش کشتی استان می‌درخشد، رشته کشتی بارها موفقیت‌های ارزنده را نصیب همدان کرده است.

یاری خاطرنشان کرد: سال قبل لیگ کشتی رده‌های سنی پایه را با وجود مشکلات پیش رو برگزار کردیم و خروجی بسیار خوبی را در شکوفایی استعدادها شاهد بودیم اما استمرار این برنامه در گرو حمایت مسئولان شهرستانی است.

رییس هیات کشتی همدان اضافه کرد: توجه به رده‌های سنی پایه همواره یکی از اهداف اصلی هیات کشتی به شمار می‌رود و از فرمانداران انتظار داریم برای احیای این ورزش به جامعه دوستداران کشتی کمک کنند.

یاری اظهار کرد: امسال خواهان برگزاری لیگ کشتی در رده‌های سنی پایه هستیم و توقع داریم فرمانداران حداقل برای هر شهرستان با حمایت بخش خصوصی، زمینه تیمداری را مهیا سازند.

وی افزود: هر شهرستان برای حضور در این مسابقات درون‌استانی تنها با حمایت مالی ۱۰ میلیون تومانی می‌تواند تیمداری کند که به نظرم هزینه ناچیزی برای سرمایه‌گذاری در کشتی است.

رییس هیات کشتی همدان یادآور شد: کشتی این استان روزگاری در راس کشور بود و بیشترین سهمیه را در تیم ملی داشت و حالا وقت آن رسیده تا این جایگاه را باردیگر تصاحب کنیم.

یاری بیان کرد: استان همدان مملو از خیران ورزش‌دوست است که می‌توانند این هزینه را برای تیمداری در لیگ کشتی پایه داشته باشند و فقط نیاز به دعوت و رایزنی با آنهاست.

کد خبر 525506

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha