دومین بار در پنج سال اخیر قهرمان لیگ برتر فوتبال جزیره در ورزشکاه استمفورد بریج مشخص شد و با برتری دو بر یک چلسی برابر منچسترسیتی، این تیم فوتبال لیورپول بود که قهرمانی را جشن گرفت.

بازی چلسی و منچسترسیتی

به گزارش همشهری آنلاین، یک شب پس از پیروزی چهار بر صفر قرمزهای بندر لیورپول برابر کریستال پالاس، شاکردان فرانکی لمپارد در ورزشگاه خالی از تماشاگر استمفورد بریج برابر منچسترسیتی قرار گرفتند. اهمیت این بازی از آن رو بود که اگر چلسی می‌برد، لیورپول قهرمان می‌شد؛ اتفاقی که در پایان ششمین دقیقه وقت تلف‌شده نیمه دوم افتاد.

بازی در نیمه اول با گل کریستین پولیسیچ به سود چلسی پایان یافت. در آغاز نیمه دوم کوین دی‌بروین روی ضربه آزاد بسیار تماشایی دروازه آبی‌های لندن را باز کرد اما یاران جوان لمپارد در دقیقه ۷۸ با ضربه پنالتی ویلیان پیش افتادند و نتیجه را تا پایان نگه داشتند. پنالتی پس از بازبینی صحنه به دست آمد و فرناندینیو هم به دلیل زدن توپ با دست روی خط دروازه کارت قرمز گرفت.

به این ترتیب فاصله ایورپول با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود یعنی سیتی به اندازه‌ای رسید که اگر شاکردان یورگن کلوپ همه بازی‌ها را ببازند و شاگردان پپ گواردیولا برنده از زمین خارج شوند، باز هم قرمزهای بندر لیورپول قهرمان خواهند بود.

لیورپول آخرین بار در فصل ۱۹۸۹-۱۹۹۰ قهرمان لیگ جزیره شده بود و هواداران آنها برای جشن گرفتن نوزدهمین قهرمانی خود ۳۰ سال منتظر ماندند تا در تاریخی‌ترین فصل لیگ فوتبال به دلیل شیوع کرونا، تیم محبوبشان بالاتر از تمام رقبا بایستد.

کد خبر 525462

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha