مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با پمپاژ فاضلاب فاز هشت تا یک‌ماه آینده و فاز ۱۱ تا ۲ ماه دیگر به تصفیه‌خانه فاضلاب شماره یک پردیس، مشکل فاضلاب مسکن مهر پردیس برطرف می‌شود.

مسکن مهر - پردیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی هدایت، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در استان تهران، پنج‌شنبه ۵ تیر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای پروژه بسیار مهم تصفیه خانه فاضلاب شماره۲ پردیس طی ۱۰ روز آینده برای جذب پیمانکار فراخوان می‌دهیم و تا ۲ ماه دیگر پیمانکار پروژه تعیین و عملیات اجرایی ساخت آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: خطوط انتقال فاضلاب از فازهای ۱۱، ۵، ۸ به تصفیه خانه شماره یک پردیس در مراحل پایانی است است و پس از ساخت ۲۰۰ متر باقی مانده فاضلاب فازهای یاد شده به تصفیه خانه شماره یک منتقل می‌شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خاطر نشان کرد: در طرح جامع پردیس ساخت دو تصفیه خانه فاضلاب پیش بینی شده است و تصفیه‌خانه فاضلاب شماره ۲ در شمال روستای باغکمش با دو مدول تصفیه جانمایی شده است.

هدایت گفت: در حال حاضر تصفیه خانه شماره یک پردیس پاسخگوی جمعیت ساکن است و تا زمان بارگزاری کامل جمعیتی مسکن مهر پردیس تصفیه خانه شماره ۲ نیز وارد مدار خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، خطوط پمپاژ و انتقال فاضلاب از فازهای ۱۱، ۵، ۹ به هر دو تصفیه خانه فاضلاب شماره یک و دو متصل می‌شود تا در صورت بروز مشکل، از تصفیه خانه جایگزین در مواقع اضطراری استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از ساخت دو مخزن آب در فازپنج پردیس خبرداد و اظهار داشت: برای رفاه حال ساکنان، ساخت ۲ مخزن آب چهار هزار و ۲ هزار متر مکعبی در فاز پنج مسکن مهر پردیس به پیمانکار واگذار شده است.

در سال ۹۱ کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود.

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهرسازی و مدیریت جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره‌برداری رسیده و در حدود ۱۵ هزار واحد در سال ۹۹ افتتاح و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد که پس از بارگزاری کامل مسکن مهر پردیس تعداد این جمعیت به ۶۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

کد خبر 525377

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha