اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می گوید که تیمش مقابل شفیلد موقعیت‌های زیادی ایجاد کرده و شایسته پیروزی بوده است.

منچستر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش ۳، منچستر یونایتد شب گذشته در دومین بازی خود بعد از شروع مجدد رقابت ها، رودرروی شفیلد قرار گرفت و موفق شد با هت تریک ستاره فرانسوی خود یعنی آنتونی مارسیال به یک پیروزی قاطع دست پیدا کند؛ موضوعی که باعث شد شیاطین سرخ همچنان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار بمانند.

اوله گنار سولسشر پس از پایان بازی دیشب درباره پیروزی مقابل شفیلد گفت: " فکر می کنم که در دیدار مقابل کریستال پالاس برای به پیروزی رسیدن موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. این اتفاق در مسابقات گذشته نیز برای ما رخ داده بود اما نمی توانستیم از موقعیت هایمان به شکل مناسب استفاده کنیم. "

سولسشر درباره عملکرد فوق‌العاده آنتونی مارسیال و هت تریک او نیز گفت: " واقعاً برای آنتونی مارسیال هیجان زده و خوشحال هستم. با او در مورد اینکه باید صبر زیادی درون محوطه جریمه داشته باشد و این که تحرکش را افزایش دهد، صحبت های زیادی انجام داده بودیم. "

سولسشر در پایان پیرامون عملکرد دیگر ستاره فرانسوی تیمش یعنی پل پوگبا نیز گفت: " عملکرد و کیفیت پوگبا باعث شده که تیم روند خوبی در پیش بگیرد. او مقابل شفیلد پاس های خوبی فرستاد و گرفتن توپ از وی بسیار دشوار به نظر می‌رسید. خوشحالم که از این پس می توانیم بیشتر از قبل روی حضور او حساب باز کنیم. با این حال باید دید که در هفته‌های آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. "

  • عکس | پیروزی پرگل لیورپول در آنفیلد
کد خبر 525299

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha