پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
۰ نفر

آیین رونمایی از ۳ فروند جت پیشرفته و ایرانی کوثر با حضور وزیر دفاع، فرمانده کل ارتش و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

جنگنده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مراسم تحویل ۳ فروند جت جنگنده کوثر به نیروهی هوایی ارتش صبح امروز پنجم تیر ماه با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه  برگزار شد. 

امیر حاتمی پس از تحویل رسمی این ۳ جنگنده به ارتش طی سخنانی اظهار داشت: بعد از اینکه در ۳۱ مرداد ۹۷ اولین فروند جت پیشرفته ایرانی کوثر رونمایی و تحویل نیروی هوایی شد و در آبان همان سال خط تولید این جت رونمایی شد، امروز شاهد رونمایی از ۳ فروند هوای تولید شده از این مدل هستیم که نشان دهنده تلاش متخصصان عزیز ما در شرایط کرونایی است.

وی افزود: ما در کنار ساخت این هواپیما به دستاوردهای بزرگی رسیدیم که برای کشور بسیاری ارزشمند است. امروز امکان ساخت همه زیرسامانه های کشور در حالی فراهم شده شرکت های مختلف دانش بنیان و دانشگاه های کشور در حال همکاری با ما هستند و این نوید را به ما می دهند که ما در سکویی ایستاده ایم که تجهیزات پیشرفته تر هوایی را به زودی به عرصه تولید برسانیم.

کد خبر 525285

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • TW ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    0 0
    معمولا عکس جنگنده را از یک نمایی نمایش می دهند که بیننده آنرا بزرگتر و پر هیبت تر ببیند. شما دقیقا برعکس عمل کردید. یعنی سعی کردید جنگنده کوثر را کمتر و ضعیفتر از واقعیت نمایش دهید. شما با رسانه های دشمن چه فرقی دارید؟